Daisy har anlänt.
Vad roligt!
Carrier har jag aldrig prövat, så jag kan inte uttala mig om det.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
När det kommer till honor. Uppfödaren sa att hanar är tamare än honor och att honor är lite mer tjuriga. Stämmer det?
Just nu vill inte Daisy att jag rör henne, hon knorrade bara och sprang iväd så jag låter henne vara för dagen och hälsar på henne imorgon kväll istället. =)
Det kan nog stämma. Min harpojke är hur go som helst, medans honan vill inte alls bli klappad.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#5 hon vill bli klappad men lyfft är lite sådär med. Just nu springer hon bara men det kan bero på att hon är lite stressad. Hur som helst, hur tjurig hon än bestämmer sig för att vara så älskar jag henne =D.
vad vacker hon är :D
Emma

Jätte fin!
Gud vad jag är svag för Belgiska Harar! En av mina favvoraser =)
Carrier tycker jag är det bästa fodret :). Nu har jag bara provat Lottie, Carrier och zooman. Men mina kaniner har mått bäst när de fått carrier och gillat smaken av det bäst :). Ska köpa det så fort mitt Lottie börjar ta slut :)
Grattis till en underbar kanin! Jag är *inte* avis över att du lyckats få min drömkanin x)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Nu är det morgon här och jag tittade till Daisy i tanken om att hon kanske hoppat över hagens staket men icke, hon satt så fint och åt hö när jag kom in och har inte en tanke på att hoppa över =D stolt jag blev av att tjejen höll sig i hagen hela tiden. =)

Fick du inte med startfoder av det pellets hon är van vid? Det brukar vara bra att byta till nytt pellets succesivt för att kaninen inte ska bli dålig.
Lycka till med nya haren!
#11 nää jag fick bara med lite halm som hon kan sitta på och hennes papper.