Skaffa kanin :D
Ja nu har mamma & Pappa gått med på Att skaffa kanin :D Har tyvärr inte fått ha kanin Pga Pappa fött upp JaktHundar under en längre tid, Allafall så vill jag gärna ha en kanin med lätt pälsvård,Eftersom att jag gärna vill ha en lite "lätt skötare" Pälsvärds kanin nu i början, Jag hade nog tänkt mig en hane, Det ska bo inne nu i vinter :D
Vill gärna ha förslag på en kanin Ras med Lätt päls vård :) ?

Vad roligt! :D Hermelin, dvärgvädur.. hmm.. holländare kanske?
Bra förslag :D
OBS, För er som undrar så äre min kusin som skrivit inlägget ;) Det är alltså hon som undrar ! :D

#2 Tänkte.. Liksom du har en kull med ungar just nu o du ska skaffa kanin xD :) Dvärgvädur kan passa din kusin tror jag :)

Dvärgvädur såklart! :D

Dvärgvädur!<3
Dvv, eller Lejonhuvad =)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Vad kul!
Dvärgvädur! :)

säger som de andra Dvärgvädur :)
#3 Haha xD Ja ;)'
Ja, Det är nog en bra ras :) Den är juh oxå så himmla Gó och Snäll <3
Dvärgvädur :) De är ju lugna och bra förstakaniner ^^,
aw , vad bra ! :D grattis
jag vet hur det känns , halvår bara sedan jag tjata mig till min TrampeCharlie <3

Hermelin, jag har en dvv men hon fäller ganska mycket men jag vill ha en hermelin också:P

Hermeliner är "vildare" än en Dvv, eller kanske ska säga "busigare".
En normalhårad kanin sköter pälsvården själv…
Du kan ju fråga "CarolineJ", vad hon tycker om sitt val av Dvv, som är en "första kanin" för henne…
Är inte det lite beronde på individ ?
Fast kanske fler hermeliner ssom är lite vildare än dvv ?
Ja,j ag vet ju inte har inte haft någon dvv :)
#13 ååhh..vilka söta puffbollar;P<3

#15 Dvv är ju 'kända' för att ha bästa temperamentet för nybörjare, men det finns säkert hermeliner som är lugnare än vissa dvärgvädurar men dom flesta brukar vara lite spralligare. Men det beror ju på vart man köper den osv.

#0 alla raser e söta men vill bara påminna om att om du ska ha kaninen ute ska den alltid vara ute för du får den en "ute" päls. men om den ska vara innne kan du inte sätta ut den för då har den ju inte ute päls!lycka till iallafall
#13 gud vilka sötnosar, speciellt den havanna, havanna mantelt. och viltgula <3

Holländare är alltig gulliga. Det är ganska bra hoppare och väldigt keliga.<33