Drömkanin?
Finns säkert någon sån här tråd redan men ändå.
Hur ser din drömkanin ut? Ras? Färg? Kön? Busig eller lugn? Berätta :)

Min drömkanin är min Myra :) Hon är helt perfekt.
Annars så är jag väääldigt svag för havanna wienertecknade teddydvärgvädurshonor. Fy, dom är för fina!
Min drömkanin är en teddydvv efter Mio och Plimpy. En hona! Färg vet jag inte riktigt, det spelar nog inte så stor roll.. Men gäärna g/s japantecknad, wienertecknad (blååögd<33) eller någon slags teckning iaf! =) Hon ska vara kelig, lugn och nyfiken, men gärna lite spring i benen också!
Emma & Matilda - kan ni fixa detta till mig?!:D
Min drömkanin är nog en havanna holländartecknad teddylöwen. En lugn hona som är supersnäll, kelig och kan gå lös ute m.m. En som har lätt att lära och alltid lyder (haha dröm vidare får jag säga till mig själv :P). Men lite busig kanske, nyfiken.. ja typ ^^ ganska svårt att få tag på en kanin som alltid lyder 

Jag vet inte riktigt.. En Bj kanske (:
Eller nu kom jag på, en belgisk jätte med man och kjol som en lejonhuvad! ;)

Min dröm kanin hade nog varigt en Dvv som skulle varigt lika stor som en BJ kanske :P , Gillar stort :P ,
Färgen Japan gul/svart hade inte varigt fel :P
Eller en BJ som skulle kunna hoppa utan att förstöra bena :)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Som Jappo.
Min drömkanin är nog en teddydvv som är svart /vit japantecknad och en hane med mycket spring i bena och lugn gosig och busig
Pakk är min drömkanin, han är allt jag någonsin kunnat drömma om <3
Han är lugn och gosig i famnen, men har massor av fart på marken. Hans färg är himmla fin och han kan hoppa bra när han vill.
En kopia av gilda,sessa
Med vänlig hälsning,
Jenny

Blå (eller: viltgul. chinchilla) manteltecknad renrasig dvärgvädurhona. Otroligt nyfiken men lugn som en filbunke - med små nypor av busighet.
Sedan en hane av samma beskrivning som uppe ^
Min drömkanin är en Holländare från MarHai, färg spelar ingen roll 
Min dröm kanin är som Herman :) han är helt perfekt för mig <3

Min skulle vara en zobel siames brun dvärgvädur, hane! :)
ååh vad jag längtar tills jag ska köpa mig en liten skutte! <3<3
Min drömkanin är en vit blåögd belgisk jätte, som har samma mysiga och keliga temperament som en dvärgvädur. ^^
Kön spelar ingen som helst roll faktiskt, det är temperamentet som är det viktiga. =)

En Blå dvärvädur. Som min Melvis

Ujujuj.. Svårt. Jag skulle säga att alla mina kaniner är mina drömbebisar. Jag älskar verkligen så mycket olika, och alla mina bebisar är olika.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#12 & #18
Vad gulliga ni är ^^, 
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Aow.. det där var en svår fråga!
Men mina två och brorsans kanin är ju mina drömkaniner! <3
Annars skulle jag gärna vilja ha en blå, vit blåögd eller viltgul dvv <3 Hane lr hona spelar ingen roll, men helst hane tror jag.. Har ju tre (lr ja 2 eg.) honor redan ;)
Annars skulle inte en havanna teddydvv sitta helt fel.. ;)
Eller så en till madagaskarfärgad dvv :P Hane isf.
Temperament.. tja.. helst kelig och social förstås, men även lite sprallig och duktig på att hoppa. :)
Jag skulle vilja ha en dvv för att det är liksom "min" ras :), eller en teddydvv för att det skulle vara roligt med lite pälsvård oxå. :)
Så jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken kanin som skulle vara min "drömkanin". :P
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Har ju redan två drömkaniner, men annars så ska min nya drömkanin vara en holländare, hane men kastrerad, lugn och go när man gosar med honom, men annars busig och pigg. Färgen ska bara Svart, blå eller japantecknad. Det var min drömkanin ^^

Har redan haft massor med underbara kaniner som alla varit perfekta på sitt sätt….men nästa kanin jag skaffar ska vara en viltröd belgisk hare och hona :) Hoppas på att hon kommer vara lite mopsig och trotsig, sådär som honor brukar vara ;-)
oj oj oj det är många det men kan räkna upp några: en dvv fuchs som ska va mysig och lugn men ändå lite busig, en holländare från marhai med bra temperament, en rutan junior xD (clarizz kanin), en teddydvv med bra temperament och många många fler :) bryr mig inte så mkt om färgen/teckningen det är viktigast att de ska va snälla och mysiga:)
Emma
ojj glömde belgisk hare tycker harar är så himmla fina (a)
Emma

Penny är min älskling<33