OT - Bröder suck!!!!
Min bror är ett arsle med gämna mellanrum. Sitter på MSN och chatar med honom just nu och drog ett skämt för honom som han tyckte var skit kul och nu vill den ungen att jag ska adda hans kompis på min msn lista och skicka den till henne. Ummm, min bror är en fegis och jag tänker då inte adda hans kompis för att skicka ett skämt. Han vill jag ska göra det pga hhon blockerat honom. Haha, tänker inte lägga mig i men nu kan han inte sluta tjata.
Någon mer än jag som får stå ut med småsyskon?
Jag får stå ut med 3 småbröder. 
jag är ett småsyskon :P
Har ett också ^^, mellanbarn här x)
- Mvh Emma

Jag får stå ut med en storebror ;) Men han flyttar snart så det är lugnt ^^

Jag har en lillebror, men utan honom skulle jag nog inte finnas. Nog är han jobbig ibland, men jag älskar honom så oerhört mycket ändå!

her en storebror som är skiiiit dryg vid vissa tillfällen…..-
Jag har en syster som jag tyvärr hatar/ogillar ganska ofta, och en bror som jag älskar fast han kan vara jobbig ganska ofta. Kanske beror på att min syster bråkar så mycket med oss mindre syskon att brorsan och jag har gått ihop lite ^^
Har en storebror, men han bor inte hemma, han kommer bara hem ibland så ^^

Får stå ut med min storebror ..

Jag har en brorsa, Jobbig vid vissa tillfällen men jag älskar hnm ändå ;)

Jag har en lillasyster som jag verkligen ogillar. Inte hatar, men ogillar. Vi bråkar minst 5 ggr i timmen & det kan vara om vad som helst. Tror faktiskt att hon har damp, inget illa menat om henne men det verkar så.
Jag har 1 strorebror :) Och en lillebror på 2 år och en lillasyster på 3 år :)
jag har en lillasyster (7 år) som kan vara grymt jobbig och hålla på i flera timmar med att bara göra saker som jag inte vill. sen har jag en lillebror (5 år) som brukar gå med min lillasyster och hålla på i timmar. sen har jag en storebror (16 år) som oftast sitter på sitt rum men när han är i närheten bråkar vi ibland. sen har jag en storasyster (17 år) som nästan aldrig är hemma men när hon är det så bråkar vi inte. är inte helsyskon med nån förutom min storebror, småsyskonen är jag halvsyskon med och med storasyrran är min "låtsassyster". vad långt det blev xD
Emma
jag har 2 störda brorsor, så är det bara och de kan man inte ändra på .__. haha!
Jag har en storasyster som är ett år äldre än mig, och en lillasyrra på 3.

Japp, 2 bröder. dock halvbröder, det kan man skylla på om man är ovän med dom, haha… ena har jag inte alls kontakt med typ, och den andra har nyss flyttat hemifrån. x) (sen har jag 2 storasystrar som med är halv).
Är alltså yngst så… nä… ;-)

Jag får stå ut med min SUPER JOBBIGA lillebror, och min jobbiga storasyster :/
Jag älskar mina syskon och vi bråkar aldrig. :) <3 Tvärtom, min ena syster och min bror bor inte hemma så ofta, och jag saknar dem så jag kan dö… :/
De är 26, 23 och 21 år gamla så jag är lite av ett "sladdbarn" (är 14 år ;) )

Jag har två småbröder som alltid ska gå mig på nerverna. >.<

Jag har 2 Lilla sysstrar & 2 store bröder :( xD ,
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Har en störd syrra som sitetr eller står brevid mig nu. Inte för att skryta eller så, men hon är den jobbigastwe av alla ^^, -.-' XD
men ibland kan hon va snäll…och om man har riktigt tur (då snackar jag om Riktigt tur) kan hon vara seriös.. :P <333 eller man kan också tolka det som att hon är flummig hela tiden XD
ibland..kan hon va snäll
Jag är minst^^ Har dock syter och bror. Fast brodern har flyttat hemmifrån så det är ingen fara. Systern är värre. Fast hon är helt okej =).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com