Foder fråga..
Jag ger Carrier till mina kaniner. De älskar det, mår bra och har inga gaser:)
Vad snygg kanin du har! (:
#1 jo han är en stilig prick. Min kanin hade gaser i förgår men direkt efter att jag släppt ut honom och motionerat honom så har han inte gätt ifrån sig gaser längre. kanske beror på motionen?
Han är i alla fall helt TOKIG i Carrier så jag vet inte om jag vill byta. :/
Men vill gärna ge min kanin ett bra foder och många har sagt att Carrier inte är bra utan att Lottie är bättre men jag vet inte om det stämmer.
Om du bara blädrar lite finns det massor av trådar i samma ämne bara de senaste veckorna.
Kan vara ett tipps att putta upp ngn av dessa ist för att skriva en helt ny ;)
#3 Om du har lust kan du ju putta upp någon av dem, skulle hjälpa mig en hel del. Min dator är seg när det kommer till sökmotorn =D
#2 Jag har aldrig hört att carrier skulle vara dåligt. Jag ger det till alla mina kaniner och jag är jättenöjd med det! :)

Jag har Carrier. Hade Lottie också & det funkade jättebra, men Myran vägrade ju äta det så jag bytte till Carrier. Då vägrade Uzza att äta men det gick tillslut. Tycker personligen bäst om Lottie men Carrier är helt OK, & billigare.
Men eftersom att din kanin älskar Carrier så tycker jag inte att du ska byta.
jag använder bello pellets. De fungerar finfint..
jag ger carrier =) jag bytte för jag brukar köpa kofoder till mina men ville byta för en gångs skull =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower