OT - Chattråd
Förlåt för den onödiga tråden, men jag tyckte den behövdes.. ^^ För då behöver man inte snacka om massa skitsaker i alla trådar..
Anybody out there?
Helloooooo :)
Ska dock gå å lägga mig nu haha ;D Tantig jag e som ska lägga mig såhär tidigt en fredagkväll (;

Yes, den behövs nog :) Tja.

Meeh, vad tråkig du är! xD
Jag har extremt tråkigt. Har aldrig haft så här tråkigt någonsin på en fredakväll alltså. Ingen kul på msn, inget kul snack på Ecore och värsta inaktivt här.
Alla är väl ute och har kul.. Blä :/

#2: Wiiie! Nu har du officellt fått i uppgift att vara rolig med mig ;D

#4 Jasså? Jag ska nog faktiskt gå & lägga mig. Ska upp till ett f'cking bröllop imorgon. KLOCKAN 8-6! ;O Om du förstod. Nästan ett dygn..

#5: NEEEJ, INTE SOVA!
Du kan dricka kaffe och käka energipiller imorgon istället (: *smart*
#6: Smart att åka på ett bröllop om hon blir hög på koffeinen :P

#6 Haha. Orka ^^ Men ska blogga lite, sen ska jag sova..

#7: Meh, hon får typ.. dölja det xD
#8: Länka din blogg;D

www.emmywallberg.blogg.se men har typ nyss startat den xD skratta inte.
Men nu ska jag sova. Natti.
lala, jag e trött men sitter uppe :P

#10: Jag ska läsa ;D
#11: Då är vi två ;D fast jag är inte trött x)
#12 jag är, jag går normalt och lägger mig klockan 22.00 och går upp 06.00 :P
jag är också här :D såg bara en film nyss ^^

#13: Hur orkar du? Jag skulle inte orka gå upp klockan sex om jag ens la mig åtta xD
#14: Vad för film? ;D
Jag är här, fast tyvärr inte så länge till:P Kikar bara in en snabbis, ska gå o lägga mig strax.. Ska upp halv 8 imorgon för att åka på konfirmationsträff :(:(:(:(

#16: Meen. Vad alla har planer för imorgon.. o_
#15 Jag har vanan inne. Är en mogon pigg typ utom på helgerna :P
#15 King Kong ;)

#18: Najs, själv sover man till ca 13.00 ^^
#19: Den är kul ;D
nää nu går jag och sover så det snabbare blir lördag och så jag kommer närmare Daisy. =)
Natti på er och vi ses imorn :P
#20 jopp ^^ hade bara sett början av den förut, inte slutet så nu såg jag slutet.. ^^
jag kollade nyss efter vita slingor, och snälla emmy hjälpte mig :*
Ny funderar jag på vad jag vill göra med mitt hår, och hur fasen jag ska kunna få päronen att gå med på piercingar ;>
- Mvh Emma

#22: Okej ^^
#23: Haha, ajg googlade ;D;D
Jag ska nog gå och se The cell nu, den gick på tv igår och jg spelade in. Men inte kul att se den själv >.<
gah det kliar som f*n bakom mina öron (opererade mig i onsdags) men kan inte klia för ja har en typ turban på mig xD och får inte ta bort den än… ska ta bort den på tisdag. sen knarkar jag typ piller med XD vill sticka in en pinne under men då kommer nog allt gå åt skogen :/
Emma