OT- Behöver bilder!
Är det någon här som har bilder på bl.a svensk natur och svenska saker? Det är så att jag ska delta i ett skolutbyte mellan sverige och tyskland nu i april, och är tvungen att ge värdfamiljen en svensk present. Därför hade jag tänkt att göra (beställa) en fotokalender för år 2009, med bilder på svenska saker, och svensk natur m.m. Men problemet är att jag har väldigt lite bilder.. För lite bilder.. Så jag undrar om det finns någon här som vill dela med sig. Jag skulle bli evigt tacksam!
Om du har bilder som du vill låta mig använda, lägg upp dem i denna tråd! =)

Den bilden var jättefin! Det är mycket möjligt att jag använder den =)
#3 Det är mycket möjligt att jag använder den också =) Tack

#4 den bilden var cool, och jag kanske använder den också.. Så kommer jag nog att säga till alla XD Alla bilder är fina
#8 ja, det är möljigt =)
Orkar inte sitta och besvara alla inlägg en efter en, kan bara säga att alla bilder hittills är jättefina!
, och det hade allvarligt talat inte förväntat mig.. Det beror väl på att jag är den sämste fotografen, någonsin! =)
åh, fina bilder =)
Jag kanske senare kan fota en bild från ett av våra hav där jag bor ^^

Oj :o Bilden blev Väldigt liten ^^ det kommer snart en större :)

Jättefina bilder allihop! Ville bara tipsa dig om www.clickit.se Där kan du göra din egen kalender. Lycka till, bra idé! 
#27: Jättefin bild!

många fina bilder :)
#28 tack :)
ÅÅh, beslutsångest!
Men fortsätt skicka, det kan aldrig bli för mycket! =)
putt
Niike: Superfina bilder!
Jag är inte heller en mästerfotograf så jag undrar om man alla får låna bilderna? Fast man skriver att mi fotat dem såklart! :)
#42 Om du hade tänkt att låna min bild, eller min och min, vilket jag inte skulle tro men ändå, så skulle det vara snällt att inte använda den :) Det är inte jag som har fotat den, utan min syster så det är därför ^^
åh, fina bilder!
#26 Därifrån ska jag beställa fotokalendern! Det var billigt och det fanns många olika modeller!
#41 Tack!
#42 Beror på vad du ska ha dem till?
Tack för alla bilder! Fortsätt skicka bilder på allt som har med sverige att göra =)
Och finns det någon som har en bild på en midsommarstång? Det är inget måste att ha med i min fotokalender, men det skulle vara kul.. Det är väl en svensk tradition? Eller? =P
Putt… Ni får ursäkta att jag puttar även om tråden inte hamnat långt ner, men jag ska nog beställa almanackan im morgon, så finns det fler bilder skulle jag vilja ha dem ikväll.. =) eller kanske imorgon..
=)

En hederlig svensk (dock lite liten) majbrasa. =)
FINA bilder! =) Tack.. Men än är det inte försent att skicka in =P
putt
fiina bilder! Har näsyan bestämt mig´.. Nästan, så fortsätt skicka!
Har någon nån aning om vad man kan ge mer? Känns lite att bara ge en fotokalender.. Polkagrisar? XD
#70 Kööööööörv!:D Det skulle jag ge, mohahha!^^
Nejmen vad finns det för svenska saker? Kanske en svensk växt/blomma? (;
Putt.. Igen =)

#76 det ser såå härligt ut…
du kan ju ge en Dalahäst det är typiskt svenskt.

fina bilder!