Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 678 ggr
flisan93
0

OT- Fredag 29/2

Nu är det äntligen fredag igen, skönt att få helg efter en till jobbig vecka. Vad ska ni göra idag och resten av helgen?

MarHai
0

Idag ska jag fixa iordning kaninerna för morgondagen.
Lördag är det utställning.
Söndag vet jag ej.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Zvintos
0

Idag ska jag och lillsyrran rensa övervåningen.
Imorgon ska jag följa med mamma till västerås.
Söndag ska jag städa nere i källaren och fixa iordning mitt rum.

flisan93
0

fredag-vara med Frallan, ta det lungt och kanske vara med kompis

Lördag-Kanske fara på stan, packa till morgondagen.

Söndag- far till tärnaby:D! JIPPI det ska bli såpp kul:D

[chriistina]
0

Jag har inga jätte planer.
Fredag - Alltid ledig från skolan så har ägnat flera timmar till kaninerna. Ikväll ska jag till en vän och sova där tills i morrn.
Lördag - Ev rida Holly om det inte regnar, sen hoppträning med kaninerna. Ska väl köpa lite hö och så till kaninerna också.
Söndag - Rida Holly, plugga och bara slappa.

BlackTear
0

Idag ska jag färga håret och denna gång måste det bli bra! Jag blir sur på att det aldrig går som jag vill.. :/
Annars ska jag nörda framför Ecore hela kvällen och mysa med kaninerna.

**Lördag
**Måste ringa skolan och fixa så jag kan göra mitt sångprov snart, jobbigt att jag är hes.. Men platserna håller på att ta slut så antinge sjunger jag hes eller måste söka till en annan.. ._.
Senare på kvällen ska jag ev. träffa en kille, första gången vi träffas själva då.. Men vi ska väl titta på film eller sånt ;p

Söndag
Sova massa.. städa kaninburar.

flisan93
0

#5 lycka till;P

BlackTear
0

#6: Med vilket? ^^

Devin
0

Fredag- har varit med kaninerna hela dagen då jag har sportlov.
Lördag- Kaninutställning i Upsala
Söndag- SOVA

Inte så mycket :P

Jennie104
0

Fredag- SLAPPA
Lördag- Tjejkväll<33
Söndag: Vet inte

sputtnick_plexus
0

Fredag: Idag har jag varit i skolan, mamma ,hämtade mej direkt efter skolan, vi åkte & köpte mat till kaninerna. När jag kom hem var jag med kaninerna.
Sen ikväll ska vi bort på middag till våra grannar, sen ska jag ta det lungt, sitta vid datorn & se film :) Och äta goodis! =)

Lördag: Ska på hockey & vara med kaninerna :)

Söndag: Kaninerna & stallet :)

emmsaaan
0

**Fredag:
**- Kom nyss hem med kaninerna från mormor. Ska slappa & gå ut i sele med båda två, kanske.
Lördag: - Ska på bröllop.
**Söndag:
**- Plugga! Blir kanske kvar hos dom som gifte sig.

flisan93
0

#6 killen förståss;P

WingsofDestiny
0

**Lördag
**
Blir nog att ta hand om kanin tösen när hon nu kommer hit :/

**Söndag
**
Ingen aning förmodligen samma sak där.

BlackTear
0

#12: Aha x) Thanx ^^

Jennie104
0

13# Man ska inte vara med kaninen samma dag som den kommer den ska sitta i en bur så den känner sig hemma tills dagen efter då du kan gosa med kaninen ;)

WingsofDestiny
0

#15 jag vet det men man kan väll titta på henne och beundra henne ;).

Jennie104
0

16# Aha det var så du menade ;)

twinnie
0

Idag har jag shoppat med Lisa och ska snart på ridning.
Imorgon ska jag kolla på en medryttarhäst och packa.
På söndag åker vi till Sälen <3

Kristall
0

Idag: mamma hämtade mig efter skolan, vi åkte och handlade, köpte bl.a. hö, pellets, morötter och persilja till kaninerna. Det var 3 nöjda kaniner som fick persilja idag igen. ;) Nu ska jag väl bara ta dt lugnt, va med kaninerna & de andra djuren..

Imorgon: vet ej.. slappa ^^
Söndag: samma som ovan väl. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

WingsofDestiny
0

#18 vad händer med din kanin då? drar den in på hotel eller får den följa med? =D

[Niike]
0

Fredag - Släppte ut Niike i rasthagen när jag kom hem, nu sitter jag vid datorn och ska lägga över bilder från kameran. Sen ska jag käka, ut och fixa med ninerna och sen in och skiva bokrecension.
Lördag - Konfirmationträff från 9-12, trååk:/ Sen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, fixa med ninerna, klippa klor, städa hos marsvinen och mysa med dem:) Sen på kvällen ska vi bort.
Söndag - Slappa, mysa med djuren, plugga:/ Och kolla på "Hem till Midgård"!:D<333 Ska ev. till Nattis o se på när Håkan i "Håkanbråkan" spyr på sin pappa som har cyklop på sigx) fråga inte varför (a) hahah!

Jojsan
0

Fredag - Har målat hindret, hoppat med kaninerna, motionerat kaninerna. Cassie var ganska besvärlig att fånga in idag (hon var lös ute), det brukar inte vara ett problem men hon var väl på bushumör ^^ Ikväll ska jag nog se på film.

Hade tänkt städa kaninburarna idag men var med kaninerna hela dagen och hopptränade m.m. och sen då jag skulle städa hade jag nästan förfrysigt fingrarna, så jag gick in en stund för att värma fingrarna. Sen var det middag och nu är det mörkt ^^ Men jag får städa imorn. 

Lördag - Städa kaninburar :P vara med kaninerna, måla hindret, kanske börja bygga ett till hinder..

Söndag - Typ samma som lördag fast inte städa kaninburarna ^^

Hanna-
0

Fredag -  Har varit i skolan & på ridning. Ikväll ska jag ta det lungt, vara med kaninerna, och fira för att vi har fått sportlov *firafira* ^^,
Lördag - Vara med kaninerna & städa burarna. Kanske ska åka in till stan och köpa Alex kaninbur (fast han kommer ve 12).
Söndag - Vara med kaninerna. Och så kanske jag ska plugga lite till svenska provet.

Trevlig helg! :)

twinnie
0

#20 Mina kaniner får åka till min syster ^^,

Jennie104
0

24# Bra att det löste sig ;)

kattis90
0

Fredag-kom hem för ett tag sen efter en stund på stan o fikat o så :) Nu håller jag på o tvättar, skulle eg städa oxå men hamnade här istället :P

Lördag- Ska åka till fäboden och köpa mat och hö sen gå lite på stan oxå kanske :) Sen ska vi träffa min mamma, min syster och hennes pojkvän.

Söndag- Min gudmor med familj ska kanske komma o hälsa på :) De ska bli kul iaf, har inte träffat dom på ett tag :P

Sen ska jag städa kaninburen antingen idag lr i morrn och om de blir varmt kanske jag ska ta ut dom en stund, lr iaf melvin för jag har ingen sele till milton :)

KvirrZ
0

Fredag: Var på bio i kista med 2 kompisar, såg bästaste filmen Sweeney Todd<333 kärlek på den<3

Lördag: Ska till moster och hennes sambo, för han fyller 50 :)

Söndag: Ingen aning ^^,

- Mvh Emma

Bejja
0

Idag - Inte mycket, ordnat med burar osånt.
Lördag - Ta det lugnt, hjälpa till ute på gården. Och rida.
Söndag - Hämta Lyktans Zelma bla. och rida.

Emma_B
0

Idag - Sova med en kompis, fika & ha kul!

Lördag: Ska fara till morfar, ska sedan hem och slappa :)

Söndag - Spela innebandymatch, och sedan va hos kaninerna, läänge

[Patriicia]
0

Lördag - Möblera om mitt rum & fara övernatten till min syrra ;P

Söndag - Leka med Stampe :D , och Njuta av sista sportlovsdagen :/

Majsbecka
0

Har Sportlov nu så jag har inte planerat så mycket ^^

Moonstrike
0

Idag: rastat kaniner i 6 timmar + vart lite med bästis :)

lördag: vet ej
söndag: ev va med några kompisar

huldisen
0

Idag: Shoppat, Möte min pappa och min syster som kom från göteborg ^^

Imorrgon: åka pulka

Söndag :ingen aning