TÄVLING!PRATBUBBLA
Hej jag har en tävling med prat bubbla.
REGLER:Ni har till 20.00 på er i kväll alltså fredag. Ni får lägga in hur många exemplar ni vill. OBS: Kom ihåg tävlingen avslutas 20.00 då jag gör så man kan rösta dom jag valt ut som var bäst.
Lycka till allihop!

puuttttt
Varför gör du en till när det redan finns en?!

Du behöver fortfarande inte skriva med stora bokstäver! Det känns som om jag skriver så här i alla dina trådar. Ge dig & lyssna.

1. Du behöver inte putta 6 min efter att tråden skapats.
2. Försök skriva tydligare, t.ex finns det pris, får man ha vilken bild som helst, osv.. Btw är det jobbigt med så mycket understruket.
Ingen tittar fortare på din tråd när du skriker8när man har stora bokstäver tolkas det som så). jag tycker att det är onödigt att ha en likadan tävling som Tina_A.

jag menar inte att jag skriker med stora bokstäver och den här tråden/tävlingen är till i kväll och så är det ingetr pris utan bara äran och man får lägga in hur många bidrag man vill. inte lika. ta det lugnt det är inte liv eller död!

#6: Ska vi ta det lugnt?.. x)

lås tråden snälla någon. och om ni är så irreterade på mig behöver ni ju inte gå in på mina trådar. jag heter ju elino och då ser ni ju om det e jag som har skrivit den så!

#6 När man skriver med stora bokstäver så uppfattas det som att man skriker.

förlåt! kan nån låsa den nu?

till alla: förlåt
okey jag visste inte att det skulle uppfattas så

sööt<33 tack för att du inte tjafsar <33

Jag menar absolut inget illa med att jag säger till, så att du bara vet. Men det är bra om du 'lär dig' hur det ska vara.

Så man får lägga ut fler bilder än en?

okey jag menar inget illa heller
Tyvärr ¨har jag ställt in tävlingen men alla hade jätte fina bidrag.Ställde in för det blev ingen bra början också för att det inte e några mer som svarar. Jätte fina bidrag!

hahahah vilken rolig! :)