Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 405 ggr
livia11
0

Matrial

Ni som bygger//byggt (elr hur det stavas)

Vad får ni tag  i ert matrial ?

livia11
0

haha glömde skriva XD ni som bygger hinder XD XD glömde skriva det

livia11
0

Putt

Frida
0

Material så som lister/stavar, trä, gallernät, skruv/spik och lim får man enklast tag på en bygghandel.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

WingsofDestiny
0

bygghandel, jula, clas ohlsson, rusta, coop forum m.m beroende på vad man ska köpa.

livia11
0

Jaha tack för alla svar :D ska titta runt lite söker mest efter virke o så eftersom färg m.m har ja redan men vad kan man ha för att som man sätter plankorna elr vad man ska säga som man har i mellan asså vad kan dem vara på elr va man kan säga för att  man får ju inte sätta fast plankorna för då kan dem göra illa sig.

nån som har en bild elr nåt hur era hinder ser ut elr tips? kan gärna skriva det ;)

Jojsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 lite förvirrande fråga men jag tror du menar vad bommarna hänger på? i alla fall, jag har märlor. Det finns specialmärlor till kaninhinder man kan köpa på libraartic.com. Men vanliga märlor går lika bra.

dålig bild, men det var den enda jag hade. man kanske ser… Det som den oranga bommen vilar på är en märla.

livia11
0

aa vet att ja skrev lite krånglit XD men du hade rätt

Jojsan
0

#7 ok

livia11
0

:)  spelar det nån roll Vilken färg? man använder osv e det nåt som e giftigt elr va man ska säga ?

livia11
0

Ska leta efter lite märlor ;) men e det nån färg som man inte ska ha till hindrerna som inte e så bra elr så ? o ska man lacka elr olja dem? ja har hört att man ska det men ja e inte säker

livia11
0

Ska leta efter lite märlor ;) men e det nån färg som man inte ska ha till hindrerna som inte e så bra elr så ? o ska man lacka elr olja dem? ja har hört att man ska det men ja e inte säker

livia11
0

Putt ;)