Nu har han kommit hem:)

Super fin :D , Kungen Är Passande om det är en Hane xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

ser ut som en Stampe för mig :)
Oj så fin!

Tycker han ser ut som en Bruno, eller Bullen. ^^
Jättesöt herre!

JA! Vad bra att du räddade honom, Lite kris där när ingen svarade :P Men det ser verkligen ut som en Stampe eller en Lucifer! :) Han är helt underbar iafl <3

#8 haha stampe kan vi utesluta, för vanligt för en kanin :P hihi! jaa verkligen tur att dom svara till slut:P

Mm, tkr jag med. Men det passade på han. :P
Hmm. Sötnosen :D Haha
#9 satt och funderade på namnet Conan precis som Conan barbaren =D. Han ser lite barbarisk ut 

mm vad sööt skulle passa i typ Bamse eller Bray :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Jag tkr han skulle passa till Bullen,Bruno,Hubbe,Hugo :) M.m

Fleer förslag!;)
Direkt när jag såg honom tänkte jag att han skulle passa med namnet Mowgli, som i djungelboken. :) Hur vacker som helst! Tur att du räddade honom:)
Åh, vilken fin färg vad ät det för färg ? ser nästan liiite ut som viltbrun :)
Gizmo & Wiggo är fint…

#16 jadu, enligt dom som hittat den är den madagaskar. men ja tycker den drar lite åt isabella.. ? De kan ngn som är bättre på färger få svara på!:)

jag tycker han ser ut som en tjoffs :-) Verkligen supersöt!
Han såg så pigg ut så tkr han skulle kuna heta Bus (:

Jättesöt! :D
Viltbrun ser den inte alls ut som tycker jag. =P
Skulle tippa på viltisabella. ^^
Se och jämför.

Ursöt! Är han inte lux då? Har aldrig sett en IRL, men på bild och han liknar en ;)

Hm ja vet faktiskt inte, men vad jag tycker är han absolut inte madagaskar! och inte vilt brun! Ngn isabella skulle jag tippa på! Lux?
Jättesöt! grattis :)

Fin kille, lycka till honom! Har inget NAMNFÖRSLAG tyvär…

Han har fortfarade inget namn!! förtillfället heter han KISSKANIN! han är oerhört sugen på mina honor och skvätter så fort man kommer i närheten! snart ryker hans kulor!:P

ge namnförslag;)

Bammse tycker jag *stavningen*

Mango , SweetDream, Dandelion, Rappidash

Härifrån ser han lite ut som Dalton… 

Mulle blev det ;)
hihi gulligt :)

Theo

Lycka till med Mulle och hans kastrering!
Söt :)