OT - Era rum

Kan fota när mitt överkast är tvättat och sängen ordentligt bäddad. ^^

Ska lägga in ett sen :) har inte på dne här datorn

PUTT
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Har lekt med kameran ikväll & bilderna blev jättesuddiga och dåliga, och så glömde jag tända lampan (var jättemörkt i mitt rum). Här kommer lite bilder iaf, kommer mer senare.
www.frihetenskaniner.se

Marsvinens hörna. Stökigt där nu, de använder sin säng som bajslåda som ni kanske ser. Nattie ligger och myser i höet & Snutte sover i huset. De brukar ha en sitthylla också men tog bort den eftersom att jag skulle göra den kortare idag, hann aldrig klart.
www.frihetenskaniner.se

Har ingen bild:(
#10: Ta en bild då ;) #5-9: Fint :) Putt

Kan fota mitt rum när jag kommer hem ^^ är på landet nu ;)
Ska fota sen ^^
- Mvh Emma
Så kul :)
kanske fotar sen.. fast det är så stökigt i mitt rum nu xD
Jag vet att det är fult, men ser somsagt inte ut så längre.. ;P

Sak fota när jag kommer ihåg det, pappa har kameran nu..;)
#19: Jag tkr inte att det är så fult ^^
Det var mitt rum ^^
- Mvh Emma
Skitsnyggt, KvirrZ! :D
#29 Tack så mycket :)
- Mvh Emma
Kul att se folks rum ^^
- Mvh Emma
*Putt*
ska fota sen ska möblera om :)

Vad fint ni har!!! Mitt rum är så fult :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Kan ta kort på mitt rum senare^^

#37+38 så himla snyggt!
- Mvh Emma
Vill också ha svart, men får inte för mamma och pappa ^^
- Mvh Emma
#38 Ditt rum är sååå snyggt!
Mitt rum är inte mitt rum just nu xD Håller på att måla, så det ser ut som fan:P Inget står där det ska, och det är en jäkla röra ;D Kan lägga ut bilder när jag målat klart, fått upp lite tavlor och ställt in alla gamla och nya möbler.. Men det lär då ta sin lilla tid:)

#39 & #41 tack så mycket!:D
Jag tycker jättemycket om mitt rum. Önskade i flera år att få måla det svart. Tillslut fick jag. Mamma tyckte det var jättesnyggt och ångrade att jag inte fått måla det innan!
Tyvärr har jag sånt där jäkla snedtak så man kan knappt ha något på rummet känns det som. Längtar tills jag går ut skolan, hittar jobb och skaffar lägenhet, utan snedtak!;P
#42 Vet precis vad du menar, har 2 snedtak i mitt rum >.< känns som jag inte kan möblera om pga av dom ;P
- Mvh Emma
#42, 43 Har också snedtak .. >.< Rummet blir så mkt mindre ju! :S

#43 snedtak är glädjedödare;P undrar hur många gånger jag slått i huvudet i snedtaket också x)
Mitt rum är uppdelat med en vägg, men det är bara en öppning, ingen dörr eller något.. Det är synd, lite svårt att sova när Theo biter galler vid 5-6 tiden på morgonen och vill ut o springa i rummet. Yay för öronproppar;)
#45 Hahaha, vakna….*donk* xD
Ja, jobbigt jobbigt xD Fatta när jag skulle sova med mina marsvin i rummet förrut en gång då x) Kurr kurr..kurr KURR..PIIIP..OINKOINK OINK hela tiden xD
- Mvh Emma

Mina marsvin bor i mitt rum. Nu har de skål som tur är, i den gamla buren hade de flaska. Ni vet ju hur det låter när dom dricker? Speciellt en av grisarna är jättehårdhänt med flaskan och typ rycker och biter i den. Deras bur står typ jämt i mitt rum, har hänt att den har stått några veckor i köket också.
Jobbigt när dom oinkar på på kvällarna .. ;)
www.frihetenskaniner.se

Hehe jag är ganska van vid ljudet av vattenflaskor, har ju en hel del råttor;)
Men en sak jag inte klarat av var när syrran hade en kanin innan. Han liksom puttade upp vattenflaskan(drack inte) och sedan typ släpptes den der med ett jäkla ljud och allt galler i buren skakade. Hördes ju ner på nedanvåningen när man satt och tittade på tv! Det var omöjligt att sova!:S
Haha, mina grisar är också hårdhänta med flaskan, låter typ som de styckar den eller något xD
- Mvh Emma
*putt*
putteliputt ;)
Tja, rum och rum.
Bor i en 1:a, så det är väl mitt rum (plus sambons och vovvens). :P
Har dock ingen bild på lägenheten än.

mitt rum är skit fuuult och bredbandet cpar så orkar inte ladda upp någon bild, men vi håller på att renovera ett större rum och de ska bli fint iaf .. :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Putt

putt

Jag hittar inga andra x.x men vet att jag har

Har inga bilder nu.

Upp :)

Putt. Ingen annan som har ett rum? xD

#79 Jag har ett rum men orkar inte fota (A)

Jag har hos pappa med men jag ska flytta när en 4:a blir ledig, OCH så har jag bild på rummet jag har nu men det är på min ickefungerade Kamera xP
kan fota sen, när jag bytt rum x) Nu sover jag i det ena och "bor" i det andra. Sen ligger det saker över allt xD. *flytt-stök*
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Så, det var nog alla! =) *Putt*
haha, kollade på bilderna på mitt rum :P så ser det inte ut nu ^^,
- Mvh Emma

putt

kan fota nu :P

#94 snygg vägg!! vill också ha en sån! xD

bilden på sängen va väldigt konstig, filten är inte grön som det ser ut, utan möörkbrun, och den är på väg ner på bilden xP

dina tapeter var grymt snygga!
Här kommer ett litet kollage på lägenheten.
Lite stökigt dock. =P
Orkar inte städa ordentligt förrns jag vet om jag kan bo kvar, eller måste flytta hem.
Balkongen ser förresten annorlunda ut, har två stora burar där nu.
Tar upp i princip hela balkongen. =P

#105 Bor kaninerna i burarna utan hus eller ngt? :/
#106: Nej, de har hus och lite annat. Buren på bilden är en jag lånade av min lillasyster till jag kunde fixa egna. =)

#103 tack :D
Alla har så stora rum ju. :/ Vågar inte fota mitt, rena bombnerslaget. xD
#110 jo kom igen =))