Snö!
Idag har det snöat nästan hela dagen, så det är jättemycket snö ute nu - jippi! Direkt efter skolan fick kaninerna komma ut och skutta i hagarna, och dom försvann nästan! Det kanske var 2 decimeter djupt, så dom fick liksom ploga sig fram. Svårast hade Sofi, min lilla hermelin och dessutom är hon vit så hon försvann nästan, haha! Hade tyvärr inte med mig kameran, så några bilder kan jag inte bjuda på…
Förresten, har ni snö hos er eller är det vår? xD
Ville bara skriva av mig lite, haha.
här har de också snöat enormt mkt!! igen -_-
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
vad kul! synd att du inte fotade (A)
Vi har massor av snö här ^^ det har varit ett tag ganska mycket. Jag har inte så bra ögonmått men gissar på minst 3dm men säkert mer..
Vad kul! :) Här finns det snö.
jag har tagit lite kort idag som jag kan få in snart =)

Här har det snöat hela dan också!:)

Så fuskigt att ni har en massa snö. Här finns det ignenting men sen är detta också Skåne!;)

Oj, vad förvånad jag blir att ni också har snö! Jag trodde det var jättemånga som hade typ vår, haha!

På vissa ställen här är det kanske en halvmeter, men det har blåst ganska mycket också :)
så här såg de ut i morse på morgon promenaden med hundarna

#9 Härligt värre! :)
nej vill ha vår ju!
Oj vad mycket snö ni har! Här har det typ regnat hela dan^^
Oj! Jag minns knappt hur snö ser ut längre ^^ Är aldrig snö här ju.. har regnat hela dagen idag. Men annars har det vart strålande sol i flera dagar ;D

Oj, vad härligt :)
Fast jag längtar efter sommaren :)
Det har regnat hela dagen typ, och förra veckan var det härligt vårväder :D
ja jag längtar till sommar jag med =)
(en liten sommarbild)

ojoj mycket snö!:) här är det snarare vår
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Myycket snö ^^ Här har det regnat hela dagen, men på eftermiddagen var det bländande sol :)
senare på dagan vart de slask på vägen så imorn får man ta skridskorna när man ska ut med hundarna XD haha
Här är det ganska mycket snö, flera dm på gården. Och bara idag så har det snöat ungefär 1 dm…
Jag hoppas att snön försvinner snart, vill ju ha vår!

Jag vill egentligen också ha vår, men inte i februari. Då ska det vara snöööö (A)
Här är det vår!=D
Igår regnade det med idag är det klarblå himmel och sol, så himla härligt! Hoppas inte vädret får något ryck och ändrar sig nu, så det blir vinter igen..