buzter´s ögon. . .
Hej ! ! ! hittade denna sidan ida, ni verkar väldigt duktiga här så kanske kan ni hjälpa mig å buzter. . . han har sånna problem me sina ögon, ja får rengöra dom flera gånger om dan, drar ut hårtussar å har även dragit ut höstrån som suttit i ögat, å inte vet ja hur länge men de luktade. . . detta kan ju inte va normalt. . . å sen tänkte ja oxå fråga hur bra ser kaniner egentligen, ja tror min e blind då han springer in i mig och saker jag flyttar eller ser de så dåligt? han verkar inte bry sig när ja pysslar med ögonen, han lägger sig tillrätta å ja får göra va ja vill, behöver inte ens hålla fast honom. . . matte börjar bli orolig för sin ögonsten =)

jag tycker att du ska uppsöka veterinär och få hans ögon orentligt undersökta… Lycka till!

Det låter som en bra ide att åka till vet. Det kan ju vara någon slags skada på ögat som gör att han ser dåligt. Lycka till!

Ja får nog åka till veterinären som ni säger, men man e lite nervös för de för de e inte många veterinärer som kan mkt om kaniner tyvärr. . . tack för råden. . .