Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 382 ggr
Emma_B
0

Vanligaste djuret!

läste i tidningen idag, att kaninen (som sällskapsdjur), har kommit ifatt hunden och katten. Elr i alla fall att den blir mkt populärare för varje år som går. Dessutom så beräknas kaninen vara det populäraste sällskapsdjuret i England 2009! :)

Tycker bara att detta är kul, för oftast dom som köper kaniner, brukar köpa de åt sina barn som sen tröttnar efter ngn månad.

PRO_Anders
0

Japp, så är det! Har haft det på min anslagstavla några månader..

Emma_B
0

Ja, okej :) men jag såg det i tidningen idag :)

Ellen95
0

Vad kul!:)

-Hanna
0

Vad roligt! :)

Issis
0

Ha :) Kul ^^

[Niike]
0

Tror detta har varit uppe här tidigare. Men verkligen jättekul! Skoj att fler & fler människor skaffar kanin!

Clariiz
0

Jätte roligt :)

Hoppas att de som skaffar verkigen SKAFFAR kanin och inte bara har den tillfälligt som leksak..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[chriistina]
0

Jag vet inte om jag tycker det är så kul.
Många har hundar som status pryl och det finns risk för kaniner också blir det…
Men skaffar de kanin för de värkligen gillar djuret så är dte ju kul :)

Emma_B
0

Japp, det stod också att fler & fler verkligen sköter om sin kanin och tycker att det är KUL! Skrattande  Det tycker jag e bra, för det e många som bara låter sin kanin sitta där i buren.

Salish
0

Ja, en som bor nära mig har en sån där pytteliten, mörk kaninbur som är kanske 1x0.5 m! Och liksom den är helt i trä förutom kanske 70 cm av framsidan. Och dom har två kaniner i den som bara kan sitta där och äta och dricka. Nån toa finns inte heller

WingsofDestiny
0

Klart kaniner blir populärast dem går ju inte att sluta älska =)

[mangaa]
0

nice :D jag har min 3 hamster nu , och min första kanin ^^  jag vill ha en råtta men mamma gillar inte dom -_-

KvirrZ
0

#12 hoppas du vill ha två råttor ;)

- Mvh Emma

pandabjorn
0

Våran tidning hade en tidningsartikel för ett tags sen där det stod om att kaniner höll på att bli väldigt populär =D Det kanske var ungefär samma tidningsartikel då…

Emma_B
0

Ja, fast då är vår tidning lite segare :P