Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 459 ggr
Issis
0

Start på hopptävling

När man ska börja att hoppa på en tävling, säger "speakern" då: Klara färdiga gå, eller något liknande, eller säger han: Varsågod att börja när du vill, typ… Eller kan det vara olika?

Sen undrar jag; Är det någon som ska vara på Falsterbo Horseshow i sommar?

Lippo
0

Dom säger något i stil med "varsågod" och sedan när kaninen har hoppat första hindret som är start så börjar dom ta tid tills de kommer till mål :)

Romana_12
0

säger som #1 :)

Issis
0

Okej, tackar så mycket! :)

Romana_12
0

#3- Ingen orsak ;)

Issis
0

Ångrar mig verkligen inte att jag blev medlem här… Ni alla är så snälla och ger mig svar x)

Romana_12
0

#5 - Hihi, va sött :). Kif är ju världens bästa sida :)

BlackTear
0

Precis som det 'r sagt, domaren säger oftast "varsågod". Ifall du skulle råka starta tidigare så räknas det som ett fel.

Jag ska kanske till Falsterbo, har inte planerat så långt ännu..

Naaathaaa
0

Jag skall självklart till falstero me alla mina kaniner, Det är en upplevelse. Brukar alltid åka dt och ska campa där ev

Issis
0

#8   Men vad trevligt! Då kanske vi ses :)

Naaathaaa
0

#9, Aa, de gör vi alldeles säkert om du ska tävla.

[chriistina]
0

Ooo, jag råka gå in på denna sida idag, blivigt av med mitt gamla lösenord, aja ingen som bryr sig ändå, haha.

Men grejen var den att jag kommer med störta sanolikhet också till falsterbo i år, ett måste likdom :D Så grymt skoj varje år.

Romana_12
0

Lite efter, men vad är falsterbo?

[chriistina]
0

Falsterbo Horse Show :)
Skånes Kaninhoppare har tävling där varje år under detta arangemang.

Naaathaaa
0

#12, Ja asså detta är något så otroligt skoj så får du möjlighet så åk hit, Mkt hätar och kaniner, djur överhuvudtaget.

LJfoto
0

självklart ska jag till falsterbo i sommar :)