Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 431 ggr
Hanna-
0

Ny kanin!

Hej!

Ja, nu har jag tingat en liten löwen pojke, Pysselgården's Alex.

Det var egentligen inte tänkt först att jag skulle köpa honom, för att de trodde att han var en liten tös, men det visade sig vara en pojke istället. Jag åkte dit bara för att kolla (var det tänkt), och senare i sommar köpa Sagas andra kull (E-kullen).  Men då jag väl stod där bland Theresas underbara kaniner kunde jag inte låta bli, jag höll i honom en låång stund. Jag blev kär direk. Jag pratade med mamma och hon tyckte att jag skulle köpa honom, och så blev det.

Nu har jag även ställt mig på kö till Sessas höstkull. Då kommer jag ev. köpa en hona.

Ville bara skriva av mig lite. Är så glad! :D

emms
0

vad kul :D längtar till sommaren då ja får hem en kaninis :)

Emma

Hanna-
0

#1: Kul :)

Pysselgården's. Deras hemsida.

Romana_12
0

Åhh vad fin han va :D

senna
0

ursöt. :)

[chriistina]
0

Hur söt som helst! (:

ciss
0

Vad skoj! Stod på deras kölista förr & tänkte tinga Alex men ville ha en teddydvärgvädur istället.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

emmsaaan
0

Han är jättesöt, han var definitivt finast i kullen. Grattis!

Lippo
0

Gud så söt han var!

Tina-lin
0

Åh han som är så fin! Grattis :)

Vad roligt att du står på Sessans höstkull, den ska "min" Calvin antagligen bli pappa till :)

Jojsan
0

Så du tingade sötisen! grattis, sötast i kullen håller med ^^

Hanna-
0

Tack :D

#9: Vad kul!

Jennie104
0

6# Ska du också få en kanin till? :)

Skojigt! Han är jätte gullig!

HomecomingQueen
0

Grattis, Pysselgården har UNDERBARA kaninen. Har själv suttit och dregglat över dom i många timmar. Så om det är okej så kommer jag nog och kidnappar lilla Alex :D ^^

Hanna-
0

#13: Lycka till! ;)

Lizzan
0

Rå söt :)

[Niike]
0

Herregud så söt! Vilken underbar färg och teckning! Bedårande:')<3

[Zorro_93]
0

:) han är verkligen super söt! :)

Ellen95
0

Vad kul!:)

Pysselgarden
0

Hej Hanna! Vi är så glada att lille Alex kommer att få bli din kanin - jag är övertygad att han kommer att ha det underbart hos er, ni är ju så söta och snälla! Skönt att en stannar i stan. Alex är så lugn och fin, fortfarande lurvigast av sina syskon.

Jättekul att få se bild på en av dina kaniner här i avataren.

Tina - Calvin kommer inte idag. De rackarns gubbarna tidigarelade transporten så Johanna hann inte skicka med honom :( Vi är hur besvikna som helst… men man har ju lärt sig att aldrig ropa hej förrän man står där med kaninen i famnen.

Cissi - nu har vi bilder på 6 underbara troligtvis pekingteddydvärgvädurar (silkeslen och lättskött päls) på sidan. En urläcker svart/vit wiener, en japantecknad med bläs och inte mindre än 4 snövita små mammakopior. Alla har inte öppnat ögonen ännu men jag skulle tippa på att de är blått.