Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 334 ggr
WingsofDestiny
0

Frihet = Kris !!

Efter att kaninrummet varit under sanering i 2 månader tack vare grannen under som blivit vräkt är min lilla kille nu tillbaka i kaninrummet.

I två månader har han kivats med att sitta i sin bur utan att få komma ut och skutta och som matte mått dåligt över att stackars killen tvingats sitta instängd hela dagarna. Men nu, när rummer är klart och fritt från användaning, då har han spring i bena och är skit glad. Springer runt som en tok och självklart jagar han soppborsten som alltid.

En överlyklig kanin !!!!!!!!! Kyss

annaforsgren
0

vad kul:D

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

WingsofDestiny
0

glädje dans?

Helt plötsligt börjar han stampa i golvet när han är ute =S.
Tror ni han gör det pga att han är så himmla glad eller i protest mot att han suttit instängd så länge?

WingsofDestiny
0

putt^^

WingsofDestiny
0

näää får inte vara sant Gråter

Min lilla pälsboll har gaser i magen, har hört att en kanin kan dö av det. Han har inte haft det tidigare men nu när han suttit inne så länge har han fått det, i övrigt äter han bra och är jätte pigg. Oroar jag mig i onödan eller?

WingsofDestiny
0

putt putt ^(desperat)

emmsaaan
0

#4 Hur vet du att det är gaser?

WingsofDestiny
0

#6 pga att han fiser, eller ja gör fisljud från baken.

Zvintos
0

#7: Kaniner kan inte fisa.
Det är därför som gaser är så farligt.

WingsofDestiny
0

#8 jag vet, en annan kanin jag hade gjorde samma ljud och han hade tydligen tarmvred. 

Just nu, när han fått upp farten med att skutta så "fiser" han inte =S. Är han bara konstig lr?

WingsofDestiny
0

putt ^^

KvirrZ
0

tog bort OT, det handlar ju om kaniner :)

- Mvh Emma