BJ
Nu har vi suttit och disskuterat kanin här hemma och kommit fram till att det skulle vara en lycka att äga en Belgisk Jätte då det varit bådas dröm att ha en väldigt länge.
Har kollat runt lite på olika sajter men bara hittat en på blocket som säljer Belgisk Jätte just nu =(.
Någon mer än jag som är helt besatt av BJ? =D
Någon som vet en uppfödare eller liknande som säljer en BJ just nu eller någon här på KiF?
Vi har ett helt sovrum där vi har kanin och där den också får skutta fritt som den själv vill och behagar, tills dess att vi flyttar (i augusti).
( låter lite tjatigt att höra min jakt på kanin kanske men jag rår inte för det, älskar ullbollarna så mycket
)
Jag kommer ev ha en kull till salu i slutet på juli/augusti.
För mer info kan du kolla tråden "Zvintos KG - kullplanering 2008" under Kull 3. =)
#1 är inte3 det en dvärgvädurs korsning? Ska det vara Belgisk Jätte så ska den helst vara renrasig =).
BJs är helt underbara! Har ju själv en liten kille :)
Vet inte riktigt om det är nån som säljer just nu, men vad jag vet så är inte Big Lover och Big Mac sålde än.. Dom är från samma kull som min Bj och alltså ca 3 eller 3½ månader nu.. Så dom är ganska stora redan :/ men du kan få länken iaf.. www.ullis.kaniner.se
#3 vart finns dem kaninerna?
Kollade hemsidan och det finns inga kaniner till salu vad jag ser =( .
#2: Nej, ungarna ur kull 3 blir renrasiga belgiska jättar. =)
Kull 1 är renrasiga dvärgvädurar, kull 2 dvärgvädurskorsningar och kull 3 är renrasiga belgiska jättar. =)
hittade nu men det finns inget pris på kaninerna och inte heller information om vart dem finns =S
#10 ser inget pris där =S
Saknar också mailadress / telefon nr till personen…