Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1296 ggr
Ync
0

OT - slutar

Nu slutar jag här på kanin.ifokus,
jag orkar inte mer och jag orkar inte heller förklara.
Allt är så jobbig och fel, alla dra förhastade slutsatser och jag bli bara irriterad.

Hejdå.

Ellen95
0

Vad tråkigt:(

Taci
0

Ok, tråkigt.

Hatasallad
0

Jag vill också sluta. Det är bara trams här…

Ync
0

#3: håller med.

MarHai
0

Tråkigt att det har gått så långt :(

nä du får inte sluta. om alla bra slutar, då blir det ju bara tråk :(

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Lans
0

Trist/:

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Hatasallad
0

Vi startar eget kaninforum ^^

Ync
0

#7: HAHa, XD

Hatasallad
0

Och klassar ut KIF Oskyldig

Majsbecka
0

Trist :/ Har inte varit så aktiv här så har inte mrkt nått om nått. Men alltid är de trist när någon inte trivs. Fast du kommer vara inne på iFokus fortfarande va? ;)

Jojsan
0

trist..

Clariiz
0

Neje :( VAd trååk

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Eazyy
0

Neej, vad trist!! :'/

BlackTear
0

#5: Håller med, massa tråk om alla kuliga människor slutar :/

flikkan
0

jag tycker inte det är något fel här? Vad är fel? E det många som tycker det eller? :O

Ync
0

#10: Nepp. jag ska sluta logga in på iFokus. såklart kommer jag kanske att titta in någon gång i veckan.

#15: Du har inte varit med om allt som hänt här på Kif. ;)

Jennie104
0

16# Skönt att du tittar in ibland iaf

Tråkigt ;/

BlackTear
0

Gud, glömde ju bort trådens ämne x)

Synd att du slutar Fanny! Men förstår dig dock, har också slutat hänga här så mycket. Man blir så himla trött på allt tjafs och jag blir iaf så irriterad på alla som tycker att dem är extremt duktiga när dem bara är nybörjare.

Men sköt om dig, hoppas det går bra med paringen och med dina andra kaniner =)  Kram!

Moonstrike
0

Tråkigt :( Kan hålla med om att det blivit mkt tjafs och trams.. kif var bättre förut.

Ync
0

Tack,
jag blir också himmla trött på alla som tror att de är nått fast de igentligen bara är irriterande.

Kram. <3

twinnie
0

Om jag är en av de som tjaffsar mycket så sorry :) Det är sån jag är (A) kan icke låta bli!

Jättetråkigt att du slutar tycker jag :'(

Jennie104
0

20# Jag håller med

Lippo
0

Trist att du ska sluta :/ Håller med om att det har blivit ganska mycket tjafs på senaste tiden. Kändes mycket roligare när jag blev medlem.

Gogge
0

Ska jag vara helt ärlig så tycker inte alls det är mycket trams här! Jag besöker en hel del forum och detta är nog den lungaste! Vafan, klart de blir tjafs om folk tycker olika. Men de behöver ju inte ALLA beblanda sig med, utan bara dom som har ngt med saken att göra.. Kika in på www.repti.net och deras forum, där är de tjafs! eller www.pitbull.se där hackas det och hackas kan ja säga! Detta är nog rena semstern om man jämför!

flikkan
0

Håller med #24 fullt! Bra skrivet!

Ync
0

#24: man behöver inte jämföra för att första att det är ganska lungt här, jag orkar inte hålla igång på en sida som är som den här är just nu.

Gogge
0

just nu är de typ tjaffs i en tråd å de är väl de om blandfoder? annars är de ju oerhört lungt. om inte jag missat ngt stort!

BlackTear
0

#27: Det är tjafs här ganska ofta, men som du säger, finns det waay värre forum. Dock är ju största åldersgruppen runt 11-16 år och många i den åldern tar då personangrepp osv. hårt. Sen förekommer det ibland bråk via pm, fast iofs är inte alla inblandade då.

Gogge
0

nee och de är ju itne nåt direkt som håller igång i månader! det är kanske där klon klämmer, folk tar åt sig mer ån dom behöver! Men tråkigt att du ska lämna!

BlackTear
0

#29: Tror också det är grunden till det mesta, att folk tar åt sig extremt mycket och måste skriva tillbaka, så startar bråken.

Men, nu blev det lite OT :)

Stravaganza
0

Oki doki.

Ync
0

Oj va OT det blev (A)

Gucci123
0

okej.. Synd.. Men så kan det ju inte vara heller, att alla slutar som känner som du.. Det hoppas jag inte, för då finns det ju inga människor kvar här till slut.

Lizzan
0

Tråkigt.

twinnie
0

Är jag den enda som tycker att medarbetarna varit lite oaktiva på sistone? :o har typ bara sett KvirrZ.. För de är ju dem som ska försöka se till att alla trivs..

flikkan
0

Jag har nt heller sett så många utav dom.. Håller med Twinnie

Hanna-
0

Vad tråkigt att du slutar!

Jennie104
0

Håller med Twinnie

Romana_12
0

Tråk att du slutar ;(

ciss
0

Tråkigt!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

#35: Jo, det har varit lite blandad aktivitet bland oss på senaste tiden. Jag borde vara mycket mer aktiv men för tillfället har jag faktiskt fullt upp. Jag har den senaste veckan varit borda ungefär från 06-17 varje dag, vilket inneburit att jag i stort sett somnat studen jag kommit hem för att orka upp nästa dag. Min dator krånglar nu och har gjort det flera veckor vilket gör det till ett projekt att bara starta den! Tar säkert en halvtimme att få igång den, vilket lett till att jag oftast inte ens orkar försöka. Ska skrota den när jag kan.
Jag har dock försökt logga in när jag kan och det vet jag att mina Medarbetare också gjort. De flesta är inne varje dag, eller åtminstone nästan, men flera känner att det är jobbigt att skriva för tillfället eller att man haft annat för sig.

Jag tycker inte det är någon katastrof om inte vi skriver i alla trådar väldigt ofta för som gogge skriver är det relativt lugnt här om du jämför med flera andra sajter. Vårt övervakande och skydd behövs liksom inte så mycket då ni brukar kunna vara snälla mot varandra, oftast.

Självklart ska vi vara aktiva och det är ju själva syftet, missförstå mig inte :) Men jag menar att om någon av mina Medarbetare har mycket annat, mår dåligt, har problem med något så kräver jag ingen aktivitet från dom. Forumet kan hållas igång ändå och det är det viktiga.

Och om det är någon som inte trivs eller har något att klaga på eller säga till om så tar jag faktiskt för givet att man PMar mig eller någon av medarbetarna och så gör vi ju självklart vad vi kan för att reda ut problemet! Vi finns faktiskt här för er skull!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
0

Tillägger att nu har väl ni allra flesta sportlov. Jag har enormt mycket skola hela lovet så inte heller nu kommer jag ha så mycket tid. Självklart loggar jag in och skriver när jag har tid men annars brukar jag logga in, kolla läget, titta på och svara på mina PM och höras lite med medarbetarna om något har hänt.

När tiden tillåter vill jag vara lika aktiv som jag varit förut!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

MysanMinGodis
0

NEEEEEJ, VAD TRÅKIGT! :(   :(    :(

Hatasallad
0

Jag vill ge en bukett med rosor till Kvirrz för att hon är en duktig Medarbetare!

Det är så tråkigt här, bara tjafs och massa annat skit. Det är exakt likadant typ på alla ifokussajter.

sputtnick_plexus
0

Tråkigt!

Mandaah
0

Väldigt tråkigt, men måste man så måste man :'/

#44: Lite OT där, eller? :P

Elino
0

#44 om du inte gillar kif så behöver du ju inte skriva så du behöver inte trycka ner sidan.

Dom flesta gillar sidan och jag är en av dom!

Hatasallad
0

#47 Och det är precis vad du gör mot mig!

ciss
0

#44: Jag tycker inte att det är speciellt mycket tjafs här inne. Visst, klart att vi är oense ibland om vissa saker och ibland går det lite väl hett till, men det har lugnat sig tycker jag. Många har olika åsikter om saker och ting och ibland används en lite för vss ton i trådarna, det är ju något alla kan tänka på. Men som jag skrev så tycker jag inte alls att det är speciellt tjafsigt och bråkigt här inne, inte alls :-)

www.frihetenskaniner.se

emmsaaan
0

#47 Men det är ju sant det som hon skriver.

Hatasallad
0

#50 Man behöver inte vara spydig mot mig. Jag får väl ha mina åsikter?

Mandaah
0

Och ni tycker det är mycket tjafs här på KIF…

Ni startar ju ett nu… :/

ciss
0

#50: Man kan väl inte säga att det är sant, eftersom att folk har olika åsikter. Vissa tycker att det är bråkigt och vissa inte.

www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

#41 Ja, men Kajsa då? ciss? Alexandra? Det är bara KvirrZ som man kan kalla aktiv. Har sett dig lite var stans men alla andra är ju som bortblåsta .. Menar inte heller att ni ska övervaka varenda tråd och det skrev jag inte heller. Men kanske synas lite någon gång i veckan?

annaforsgren
0

det startas väldigt många onödiga trådar, och jag tycker ni ska skrota OT totalt, det har inget med ett kaninforum att göra.
ANnars så tycker jag att den här sidan är bra, men jag tycker inte att man ska svara i en tråd om man är osäker om en grej.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

emmsaaan
0

#51 Menade att jag håller med DIG, att det är tjaffs i trådarna..

Ync
0

Kan någon låsa denna tråd?
Det börjar bli vädigt OT hära.

KvirrZ
0

Håll er till tråden!

Väldigt tråkigt att du ska sluta ync. :(

- Mvh Emma

Hatasallad
0

#56 Jaha ^^