Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 267 ggr
WingsofDestiny
0

Kanintös sökes

_shh, min kille vet inte om denna annons men Jag vill se... det finns några förslah som ligger ute på kanintösar som behöver nya hem.
_
Jag har som sagt en dvärgvädurskille som söker kamrat, en kanintös. Han är inte kstrerad än men kommer kastreras snart. Han fyller 1 år till sommaren och jag letar nu efter en kanintös som kan dela bur med honom efter kastreringen men vill helst ha en tös innan han blir kastrerad för att han ska kunna träffa henne lite då och då och för att jag ska kunna lära känna henne.

Hon kommer bo tillsammans med oss i ett radhus tills dess att vi flyttar ut på landet i sommar där det kommer finnas tillgång till Hage, utebur, mycket lek och så. Båda kaninerna kommer få äta mycket grönsaker, ha daglig tillgång till hö och vatten samt äta pellets.

Vi har ett separat sparkonto som går till djuren ifall något skulle ske så att vi står berädda på veterinärskostnaderna. Kan också tillägga att jag personligen har 8 års erfarenheter av kaniner i alla raser.

Har du en tös som söker ett nytt hem så skriv det gärna och jag skulle vara tacksam om bur medföljer henne då vi till ten början måste ha dem i separata burar.

Vi finns i Umeå.

emms
0

putt

oj såg inte att det inte var så längesen Generad

Emma

WingsofDestiny
0

#1 hehe, tack för putten.

Hanna-
0

Lycka till!

putt

[mangaa]
0

putt . har INGEN någon ? :| lycka till !

JesBex
0

Jag har en blåmantlad hermelin hona till salu men jag finns i Stockholm…säljs till kel då hon har för mycket färg på buken.

Emeliek
0

jag har ungar här hemma nu som är runt 4 veckor, nu är det ju en bit till umeå men men…

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en kanin hona av rasen rex till salu jag finns i urskogen i Dalarna XD hehe i rättvik =)  kanske lite långt ? :S

lomsen
0

Vi har en hona som först ska ha en kull ungar(alldeles snart) men som vi tänkte sälja sen efter att de flyttat, hon är svartvit och blir ett år 11 juni! Jättefin och snäll!

Hör av dig om det är av intresse!