Flytta in
Jag funderar att flytta in Jappo till Garaget och fixa några element där inne. För min katt Tiger är rätt så elak mot Jappo läs mer om det
http://kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=5e411ca0-1dc8-42e3-b240-972be2f87ae9 Här
Vad tycker ni om den idén?
Det finns inga bilar i garaget.
Tänkte göra så hon har fritillgång till en Hage också ;)

Det låter ju jättebra, bara hon inte kommer åt farliga grejer & så måste det vara bra luft där inne också. & bra ljus! Inte bara lampor.

1# Det finns 2 små fönster i garaget sen ska jag fixa några lampor som kommer vara tända hela tiden ;)

#2 Det låter bra, men tkr inte att lampor är nödvändiga ifall det redan finns fönster. Kaniner lever ju egentligen i hålor & sånt, det är iaf rätt så mörkt. Kaniner behöver inte ljus men tänkte bara så att det inte är kolsvart & att hon blir blind när hon kommer ut ;/
Hur är det med syret då?
Tycker absolut inte att det är nödvändigt med element! Då kan du ju inte ha henne ute i t.ex Hage lika ofta, för då behandlas hon som en innekanin. Huvudsaken är att hon inte utsätts för vind/regn & drag.

3¤ Det är bra luft där ;) Som inomhus ;)

Puttar :)
Det låter som en jättebra idè!

Ska bara förklara för mamma att Jappo måste flytta in dit pga Tiger
Vad är det för bur du har till henne nu då? Hur kan han nå in till Jappo?

Jag tycker att det låter som en jättebra lösning, Jennie :) Hur är golvet förresten?

#8 Han far med tassen mot burgallret och attackerar mot henne då Jennie sitter med henne på altanen! .. (Rätta mig om jag har fel Jennie :))

8# Han sitter på taket och försöker ''slå'' Jappo genom gallret
9# Det är betong golv i garaget men ska lägga trasmattor på golvet ;)

10# Nepp jag sitter inte med Jappo i knät då jag ser det från ett fönster och schasar då på tiger så han hoppar ner fråån bur taket

#12 Men det finns ju en hel tråd om när tiger attackerade Jappo på altanen? … Ursäkta om det är jag som är seg, haha!

13# Ja men det är olika gånger
Den tråden handlade om att han bet jappo när hon satt på bordet, det jag pratar om nu är andra saker jag sett Tiger har gjort.

#14 Okej :) Jag antog att det var en bidragande orsak till att du flyttade in henne bara. Men som sagt, det låter som en bra idé!