OT - Storm
Hej!
Inte så trevilgt idag. Det är storm ute och det kommer att bli värre.
Det går ingen nöd på mig, jag är så van. Men jag oroar mig jämt över mina små änglar… Det är så lätt att dem blir rädda, och då behövs bara minsta höga ljus för att dem ska dö av chock. Honey och Nellie verkar ju iförsig inte bry sig det minsta. Men Cinnamon är rädd…
Är det någonmer som har storm?
Vi har det.. Det blåser som jag vet inte vad! :O Eller ja, jag tror att det är storm iaf.

Här blåser det jättemycket, och det kommer att bli värre, jag blåste in i ett staket förut, haha:P Men min kanin är inne och då behöver jag inte oroa mig..
Här blåser det jätte mycket!

Här är det VERKLIGEN STORM! usch, Tindrah & Sprättis hoppar ute i garaget och har det bra. Och Strumpan Myser här inne :)

Här blåser det jätte mkt! "/

4# Vad tur att dom är skyddade :)
Här RENGAR det bara :/

Jaa, verkligen. Vår grannes gran gren är nästan av nu
här blåser också! För en stund sen blåste det otroligt! jag fick springa ut och hämta kompostgallret som flögigt iväg en bit. Flågstången sog ut som om den skulle gå av.

Mamma körde precis åh skulle hämta syrran alltså e jag ensam hemma nu en liten stund. Och precis så släcktes huset ner och ena fönstret öppnade sej :O Snakka om äckligt!!!!!!!1
Här är det lungt och stilla :)
Vi har också storm här i stockholm. Eller hade imorse i allafall och under dan. Höll på att blåsa bort å mitt hår såg ut som jag vet inte vad. ;O

Haha :P
Här blåser det helvetes mycket! Jag kastas fram och tillbaka när jag är ute. Och stackars nott som var ute i hagen flög fram och tillbaka när jag skulle ta in honom XD
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Här blåser det as mycket nu.. Man kan inte gå ut :O
Alla flaggor mm. vid maxi har blåst söner, soptunner har vällt åå ja.. strömmen typ går av hela tiden..
Inte så mysit :/
Här är det bara lite lätt vind ^^

Vi är strömlösa…

Här är det skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit mkt storm!
Var ute förut, för jag va tvungen att cykla hem från kompis, jätte läskigt! :P

det blåser aaasmkt här! men kaninerna står skyddade intill stallet iaf :/
Här blåser det ganska rejält. Men jag klarar mig, har ju alla mina djur inomhus också så det går bra.

Här är det lungt och vindstilla:)
Blåser lite mer än vanligt här bara, ungefär som en blåsig höstdag, annars är det väldigt lugnt. =)
såhär står det om stormen:
Viktigt meddelande till allmänheten i södra Sverige Pga stor belastning uppmanar SOS Alarm er att inte använda nödnumret 112 för väderrelaterade händelser som inte är livshotande. I Kronoberg uppmanas allmänheten att hålla sig inomhus på grund av väderläget.
så här blåser det mycket (bor i kronoberg)
Emma
Blåser som tusans här :/ Tur så flyttade jag in kaninerna i stallet igår, så alla djuren är skyddade nu :)
Hoppas att det inte skett några olyckor nu under stormen och att alla här inne mår bra och att stormen avtar snart!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Är fortfarande utan ström….

#25: Hur kommer du åt datorn? ;O
Här blåser det inte alls längre ;P
Här blåser det.. (tror jag x)) Igår höll jag på att blåsabort :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Igår- Blåste lite vid 12 tiden annars inget mer (Dock rengnade det)
Idag- Sol ingen blåst alls ;)
Här är det jättehärligt väder & strålande sol, ska ut och fota snart. :)

Igår blåste det jättemkt. Jag är så otroligt rädd att kaninburen ska välta men det gör den nog inte ^^ Då måste det vara orkan typ. Nu blåser det.. normalt. Soligt & fin, perfekt vårväder!

Här stormar det också, fick precis tillbaka strömmen….

Det blåser iaf lite mindre idag :) Igår blåste det in i öronen xD

Här är det strålande sol! Jätte fint väder!:D
Blåser idag med.. Inte lika mycket dock =). Sen tittar solen fram, om det blåser mindre senare tänker jag nog fota knuttarna =).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
ja i jämtland stormar det. Jag gjorde rent hos ena kaninen imorse o höll på att blåsa bort, hon ska ha ungar from torsdag ag väntar med spänning! första kullen, och hennes syster oxo!

#35 vad spännande med bebisar :D
Jag försökte tömma toalådor igår… Det var nästan omöjligt. Jag fickk all spän på mig istället xD Ska gå ut snart och se hur mkt som står kvar :/
Här blåser det inte.. tror jag. Fast jag vet inte vart jag är x) det där lät skumt, men jag är på väg hem från östersund..så jag är i bilen:) Har dock varit i kontakt med grannen som säger att det blåser som bara den (!) och det ligger flera träd över våran lilla grusväg:(:(
Här blåste det jättemkt igår:( Och vi var strömlösa nån timma. Fast det var ju också lite mysigt att ha tända ljus.

#26 Har man reservkraftverk så 
Nu har vi ström igen…. På tv sa dem att det var 39 m/s och det är ju mer än orkanstyrka!
#39; Ojoj.. :S Scary
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#37: Har du datorn i bilen Maja? Hahah, tufft xD
#39: Åh, vad smart ;)

Jag älskar storm! Var ute vid havet igår och fotograferade vågorna xD
det blåser fortfarande lite här :/
Emma
#41 Jepps^^ Laptop!:)

Igår blåste det, så vindskyddet blåste ner och drog med sig telefon ledningen x/ Men det har pappa fixat nu.

#44 Gud så bekvämt att sitta i bilen med datorn :) & ha tillgång till internet! Har en laptop men kan minsann inte göra så :(

Även om jag hade haft en laptop hade jag aldrig kunnat använda den i bilen… Jag är fruktansvärt åksjuk. Det enda jag kan göra i bilen är att titta rakt fram. Att läsa är en omöjlighet. Då spyr jag ;S
#47 Det är samma här för mig :(