Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1346 ggr
Hanna-
0

Vad tycker du?

Vad tycker du om KIF?

Bråkigt/tråkigt/bra/dåligt… osv

Ellen95
0

Jag tycker att KIF är en super bra sida!

Gogge
0

Bra, och inte alls mycket tjaffs! Tjaffs är de alltid i ett forum, och jag tycker de är alldeles lagomt här inne!:) Dock alldeles för mycket OT trådar :S

twinnie
0

Bra, men mkt OT. Helgerna är bra, då är de inge OT, men annars är det väldigt mycket ..

MarHai
0

Håller med Gogge.
Det är en riktigt bra sida. Visst är det tjaffs, men det är det på alla forum.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

emms
0

jag tycker ´det är jättebra. har inte märkt så mycket tjaffs. det är lite ibland men det är mycket mer på andra forum.

Emma

[Zorro_93]
0

Jättebra :)

Jennie104
0

Tycker som Gogge och Marhai ;)

senna
0

tycker det är alldeles för mycket OT. Dessutom väldigt mycket favoritisering (eller vad det heter).

annars är det väl en helt okej sida, bra att ha om man behöver ställa några frågor. snabb respons..

PRO_Anders
0

BRA!!

Lippo
0

Jag tycker kif är en jättebra sida. Har lärt mig så himla mycket här! :)

[chriistina]
0

Jag tkr kif är en bra sida.
Även om man märker rätt snabbt när man blivigt medlem att det är väldigt "bestämt" hur saker ska vara och det kan vara svårt för ngn utomstående med egna åsikter att komma in och säga det utan att bli anfallen direkt av alla…

psyko
0

Håller med Twinnie…

Jag tycker sidan är sådär. Känns som att åldersgruppen är riktad mot de lite yngre åldrarna mellan 9-14… Misstolka inte, men ibland är det lite för "barnsliga" trådar… Men det behöver inte alltid vara negativt.

Men annars mkt diskussioner utanför trådarna och "onödiga" inlägg…

Men det är ändå en jättebra sida med väldigt många positiva sidor oxå, och en väldigt bra sajt att fördriva sin tid påSkrattande

Majsbecka
0

Tycker att de e bra men jag har tröttnat lite på internet i överhuvudtaget (Vilket är superbra!) så därför är jag lite oaktiv :P

Zvintos
0

#12: Håller med. =)

Jojsan
0

Tycker det är en bra sida men oftast för mycket OT. Inte alls så mycket tjaffs som andra trådar.. En bra sida!

Clariiz
0

Jag tycker den är bra =) Jag har lärt mig extremt mycket :).

Dock är det mycket OT ibland, och visst kan det vara tjaffs. Men vi är över 1000 personer och de flesta är tjejer, alla kan inte hålla sams jämt. Sedan är KIF en av de lugnaste också =)

Sidan är ju väldigt snabb, oftast flera stycken online och man får svar på rekord tid :).

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Hanna-
0

Håller med Clara (#16) :)

Lizzan
0

Jag tycker att det är rätt bra. Sidan blir ju vad man gör den till vet ni ^^

twinnie
0

#12 Håller med om "barnsligheten".

emmsaaan
0

+ Jättebra, man får svar på sina frågor snabbt. Nästan alla är jättetrevliga.

- Mycket OT, vissa har en tendens att börja tjaffsa i varje tråd etc.

kattis90
0

#8 Håller med dig där om favoriseringen, man märker vilka som "håller ihop" som har vart med ett tag..

sputtnick_plexus
0

Jag tycker att KIF är jättebra! Man får snabba & bra svar.
Tycker också att det är för mkt OT trådar.

BlackTear
0

Tycker det är bra, finns ju faktiskt många kunniga här. Lite bråkigt dock.

Men tycker det är lite som "gäng" ibland. Jag menar, det är ju en del som håller ihop, några andra som håller ihop osv. Har fått en del snäsande svar från vissa "gäng" som verkar typ ogilla andra "gäng".
Skumt det blev nu.. ;P

Sen tycker jag att en del verkar fjäska för medarbetara & sajtvärden. Det är ju självklart inte crewens fel, men det är lite drygt..

MarHai
0

Håller med där.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

johanna_loveAnimals93
0

#23 Håller med om gängen..

Jag tycker Kif är en jättebra sida! Har lärt mig jättemycket här. Man får snabbt svar. Visst är det tjafs ibland, men det hör till ett forum. Man kan ju som sagt inte hålla sams jämt.. ;)

PRO_Anders
0

Ett annat forum som jag hänger på gäller strikt TOPIC i trådarna, men där finns en avdelning som heter "Skitsnack", enbart för reg medlemmar, men där kan också "allt och alla" åsikter ventileras.
Det syns alltså inte utåt för icke medlemmar, så de blir skrämda i förväg.

Kanske kunde vara nåt för KiF??

Romana_12
0

Har lärt mej mycket här. KiF är en bra sida, dock mycket Off Topic trådar. Bra att det är OT stopp på helger.

Mojwf
0

Jag är ny här sedan igår, Men jag tkr att det är en bra sida :D Mkt empati <3

Issis
0

Bra^^

jusse
0

Jättebra sida! man lär sig mkt här  :)

Hanna-
0

putt

[Zorro_93]
0

putt

Zvintos
0

#26: Låter som en smart idé faktiskt.

emmsaaan
0

#26 Ja, det låter smart.

Clariiz
0

#23; Håller med.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com