Vad små de är x)
Var i djuraffären idag. :) Har inte varit där på LÄNGE, säkert inte på 3 år. Vi skulle bara kolla lite snabbt efter vad för tillbehör de hade till marsvin, så jag hann inte mer än kika in på djuren i 10 sekunder. Men jag såg de urgulliga kaninungarna xD De är ju verkligen pyttesmå! :o Typ (vuxet) marsvinsstorlek! Jag har nog glömt hur små dvärgkaninungar är, sen min kanin jag hade förut var unge för 5 år sedan. Assöta kaninungar, alltså! :) De skuttade runt i buren med minihopp x) Vill haaa! *suktad* Men så ska jag ju få marsvinskompisar åt min lilla marsvinssötis om några veckor, så jag kan nog hålla mig lite med en liten mini-nin ^^
Såg inga marsvin i samma bur, vilket det varit för tre år sedan :/ De kanske har separerat de två djurarterna för en gångs skull? Eller så var alla marsvinen sålda, vilket jag inte tror :S Hann inte se om det fanns några i någon annan bur, men jag antar att de hade en egen ^^ Det är bra! Fast fåglarna finns fortfarande i samma rum >_<
Måste åka till djuraffären igen nån dag, efter min resa :D För att betrakta sötnosarna närmare och se om de hade marsvin och kaniner i olika burar! ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Tyvär så släjs ju ofta kaninungarna på tok för unga i zoobutiker, så det kan mycket väl tänkas att de var pyttesmå av den enkla anledningen att de var "spädbarn" som egentligen skulle haft sin mamma…
Skulle inte förvåna mig om dessa små var i samma ålder som mina ungar, alltså 4 veckor vilket är otroligt för tidigt. Det brukar åtminstånde se ut som ungarna är det häromkring.
Men fösrstår att du blev suktad, inget är ju sötare än kaninbebbar ^^<3
- Mvh Emma