Kaninpellets?
Hejhej!
Undrar bara hur ser kaninpellets ut? -har nog något men vet inte om det är "riktigt" pellts. Vad ska det kosta ungefär?
mvh.Jenny
Med vänlig hälsning,
Jenny
Ingen som vet nåt?
Med vänlig hälsning,
Jenny
Det finns massor av olika sorter. Min personliga favorit är Carrier. kostar (i eskilstuna iaf) 83,50 för 12kg (tror jag det var).
Super bra pellets.
Sedan finns det Lottie, Stampe, Edel och massor utav andra =)
Förstod inte riktigt hur du menar.. Men svarade som jag trodde du menade iaf.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
förstår inte riktigt vad du menar.. Vet du inte hur pellets ser ut? om du inte vet vad det är för pellets du har är det väl lika bra att köpa nytt?.. Kommer du inte ihåg vilken sorts pellets du köpte?

Jag brukar bah köpa lite pellets i djuraffären…
#3; Jag köpte lottie,är det pellets?
Är pellets sånadär avlånga tunna små bitar?
Jag var inte riktigt säker på att lottie är/var ett pellets.)
Menade precis som ni skrivit!
Med vänlig hälsning,
Jenny

Jo Lottie är en typ av pellets…
Okey,då kan jag börja köpa det på nytt
Med vänlig hälsning,
Jenny
Ursäkta.. hur kan man missa att lottie är kaninpellets?,. Är det inte en stor bild på en kanin på framsidan, och står det inte pellets på framsidan? Rätta mig om jag har fel! Obs! Jag menar INGET illa.. =)
Hmm.. du har uppfödning o vet inte hur pellets ser ut ? :O
#9 håller med där..

#9 Håller också med!

En hemlös katt åt kaninpellets igår ;) H*n snodde från påsen :@

Jag vet att vissa använder Mäster vissa säger att kaninen få len päls men jag vet inte:D Jag har aldrig testat det fodret ;D
#9,#10,#11;Jag har använt lottie ända sen jag typ köpte kaninerna,men sen blev jag osäker på att det inte var det,jag har ju inte haft uppfödning så länge.Dessutom bor jag i Finland så bara lottie och ett annat(inte stampe eller carrier finns här)
mvh.Jenny
Med vänlig hälsning,
Jenny

Lottie har vi :P