Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 444 ggr
sputtnick_plexus
0

Idag?

Vad har/ska du göra med dina kaniner idag? :)

sputtnick_plexus
0

Idag har jag inte gjort nått, bara gett mat & vatten på morgonen. Ska till stallet efter skolan.

Sen när jag kommer hem (kommer inte hem så sent) så ska Sputtnick & Plexus så skutta lösa, och Jimmy ska få skutta en liten stund :)
Ska gosa med alla tre. :)

[chriistina]
0

Min har fått vatten, hö och pellets nu på morgonen. Så när det har ätigt upp, dvs om ngn timme för de är så långsamma. Då ska jag ta ut dem i hagarna och någon i sele :)

Ellen95
0

Idag ska jag ta och motionera dom. Gosa och ge dom nytt vatten, Städa Lillan & sixtens bur. Och hoppa lite med Sixten:)

Tejo
0

Gav pellets, nytt vatten och bytte toalådorna i morse. Tänkte ta lite nya foton på mina älsklingar snart, det är strålande solsken i Uppsala idag Glad

Johaanna
0

Jag ska städa buren och vara uppe i skogen med honom.. :D

Jojsan
0

Ska sitta ute med de i hagarna och plugga till franska prvet imorn. Vet inte vad mer jag ska göra förutom det vanliga..

Clariiz
0

Städa klart i kaninhuset, sedan börja riva. Ska ut och gå med samtliga kaniner. Då de ska fortsätta komma igång för kaninhoppningen. Hopppade igår så idag ska vi bara ut och gå =). Kanske bort till någon av skogarna eller något.

Sen tänkte jag nog mest mysa med dem och ta det lungt. Om vädret blir bättre ska även Azka få gå ut en liten stund.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Katter3
0

Ska ge dem mat och det vanliga. Kanske får de komma ut en stund vars sedan.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

PaaatyPalm
0

Idag ska vi hämta vår nya kanien * SUPER GLAD* :D

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

BlackTear
0

Har haft Roxy och Expo i hagarna några timmar nu. Expo och Flame har även skuttat lösa en stund. Ska ta ut Sera i sele ikväll och snart byta så Sera och Candy får vara i hagarna.

Annars har jag gett dem mat och städat Flames bur.

sputtnick_plexus
0

Idag när jag kom hem från skolan, städade jag alla burar. & motionerade :)

Lans
0

Har varit ute med Ava och Loix en sväng i snön (: Ska städa ute i garaget och i burarna och fixa lite i dom. Bygga nya sitthyllor/hus (: Sen kanske hoppa lite (:

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

MarHai
0

Inte så mycket. Det blåser så fruktansvärt mycket.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

teddykaniner
0

Jag ska para om 2 av mina honor,och kolla i Busans hus hur hon "bäddat" eftersom hon snart ska ha ungar.)

Med vänlig hälsning,
Jenny

BlackTear
0

Idag blåser det massa.. Hagarna har blåst omkull och orkar verkligen inte fixa det, så får väl ta ut några kaniner lösa och några i sele. Ska städa burar och utfodra ikväll.

breidablick-kaniner
0

Ta ut dem i hagarna, om dem inte blåser bort förstårs -.- lite stormvarning här. Jag som hade tänkt att hoppa o allt…

PaaatyPalm
0

idag har jag gett han mat, nytt vatten, hö & en morot :P

Och sen har han varigt inne o kelat i 1 timme ungefär :)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

sputtnick_plexus
0

Idag vaknade jag tidigt så jag har gjort klart allt med dom ^^ Gav dom mat & vatten, motionerade & gosade :)

Ellen95
0

Idag ska alla kaniner få komma ut och skutta i kompotgallerhagen:) Ska nog också fota dom. är så fint väder!(L)