OT:Fridaaay!
Fredag igen
Vad ska ni göra?
Fredag: SLAPPA!
Lördag: Äta godis, Slappa, Va med Jappo
Söndag: Slappa, Va med Jappo
Älska fredagar<3 Vi har SPORTLOV NU!
Jag ska väll typ.. Riva, och börja bygga. Vara med kompisar, och fixa kaninerna =) <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Bara ta det lugnt :) Har sportlov nu också! Superkönt.

Fredag
Städa burar, kanske in till stan en sväng, färga om håret.
**Lördag
**Vet inte.. Tvinga med mig Alex till stan, kolla lite i affärer. Mysa med kaninerna och plugga -.-
**Söndag
**Ev. beställa biljetter till SP konserten eller P!atd konserten, om jag hittar någon att gå med. Klippa klor på kaninerna och gosa med dem.
Fredag: slappa
Lördag: Gå på en astråkig konfirmationsläsning, gå på bio, äta godis…
Söndag: Vet inte..
Sen ska jag ´vara med kaninen, och städa hans bur någon dag. Jag måste köpa en del saker till honom också.
Fredag: Idag har jag varit i skolan, har varit med kaninerna & ikväll ska jag vara med två kompisar, Lina & Ebba :)
Lördag: Fyller år snart så ska ha släktträff ^^ & vara med kaninerna.
Söndag: Vara med kaninerna & vara i stallet :)

SKIDOR :)
SLAPPA :D Och vara med stampe , vi har också sportlov nu ;)
Idag ska min råtta avlivas.
Imorrn tacokväll. Annars vet jag inte.
#8 Varför ska ni avliva eran råtta?
Tja,i dag ska jag bygga ett litet "kryp under hus" till en kanin jag snart skall få.I morn ska jag gosa med kaninerna ,och så vet jag int mer.
Med vänlig hälsning,
Jenny

8# Stackare ;/
#9, hon har en jättestor knöl, eller om de e fler, svårt å se.. den håller nu på å spricka, o har märkt att mina andra råttor är elaka mot henne o biter henne, bara för hon e sjuk.
#9 Jaha´a,då förstår jag.
Med vänlig hälsning,
Jenny
Fredag: _städa Sagas bur.. vara med djuren, min morfar & 11-åriga moster kommer hit.. inte så mkt mer. :)
_Lördag: _slappa, vara med djuren, vet ej ^^
_Söndag: samma som ovan väl ^^ + göra ev. läxor :)
Blä, sen är det skola igen >.< Vi hade sportlov den här veckan :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
glömde bort att jag ju pöå Söndag ska para ille Azki Pazki =)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

14# Underbar som vanligt ;)
#15; Jao <3 :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

16# Hon kommer nog få underbara ungar<3 Då ska jag ta alla plus Azka<3

#8: Neeej, vad tråkigt Linda :( Usch, sänder massa tröstkramar till dig <3
Idag ska jag väl mest ta det lugnt, känner jag håller på att bli sjuk.
I morgon blir det att träna inkallning och passivitetsträning med vovven.
Söndagen blir lugn den också.
Fredag: hemma och är sjuk :/
Lördag: åka till Sundsvall och kolla på 3 ridskolehästaroch 2 valacker <33
Söndag: slappa typ, glo på TV ;)
Fredag: har varit på skolan. Och hoppat me keso lite. ikväll ska jag kanske hitta på något me Hanna (Hanna-) och Moa :)
Lördag: slappa, träna lite inför matte provet. Gå ut och leta lite grenar till keso. på kvällen ska jag nog bara va me familjen kanske kolla på melodifestivalen ;)
Söndag: Va me keso, träna mera matte prov och lite SO och slappa :)
får se om jag ska va me någon kompis**.
**

Ska nu iväg på Hundungdoms möte, sen far vi till stugan. Åter på Söndag, så vi synd då! Ta hand om er :)

Fredag: Till Tingvalla ikväll.
Lördag: Soova, Shoppa på Nova.
Söndag: Stallet, rida o fixa.
#8 :'/ Tröstkramar<333

fredag: Tagit hand om Nisse, hoppat han lite, städat buren mm. Senare ska jag bara ta det lugnt :)
Lördag: Åka till stallet, provrida sommarhästen igen :) Fortsätta att vara i stallet och rida Mimmi och Tobbe :)
Kommer hem vid 19.00 ( åker med en som jobbar där ).. Och sen ta ut kaninen och städa buren mm.
Söndag: Slappa, ta hand om nisse, till stallet på kvällen och ta ut mimmi elr tobbe en sväng :)
Fredag:
Just nu för tillfället är jag påväg till östersund från höglekardalen. Ska sova en natt i östersund hos dem vi har åkt skidor med nu på sportlovet (veckan som varit). Har btw åkt snowboard idag, så jag har skapligt ont i kroppen, mest där bak efter att ha ramlat ett antal gånger^^ Första gången, o det var kul!:)
Lördag:
Åker hem till småland från östersund. Det tar hela dan:/
Söndag:
Hämta marsvinen och hunden hos mormor, städa hos marsvinen och kaninerna. Mysa med djuren, packa upp och ta det lugnt:)
Fredag: Kommit hem från praon, sista dagen. Så himla skönt att slippa det nu! Usch :S Sen ska jag väl kolla på tv och ta det lugnt.
Lördag: Plugga, vara med ninerna, kolla på melodifestivalen m.m.
Söndag: Vet inte riktigt. Typ samma som lördag.
#8 Beklagar :(

Fredag: Såg på Alvin och gänget med Linn. Ska inte göra ngt speciellt tror jag ^^
Lördag: Se på Juno med Elin tror jag.. typ inget speciellt då heller :D Se melodifestivalen.
Söndag: Städa kaninburarna, bara vara hemma och så :D
Sportlov <33
Fredag: Läsa hp och se let´s dance med massa godis. :) Putte kanske får hänga med.
Lördag: Antagligen lite småplugg och kanske städa i hagen om det behövs, eventuellt Puttes och Lisas burar. Se melodifestivalen me godis och massa mys me djuren. :)
Söndag: Plugga tror jag. Se andra avenyn på datorn å äta massa glass. :) Kanske tvätta.

Fredag: slappa och sy selar
Lördag: Städa hela kaninhuset, sy massa selar, bygga massa hinder och ja,, massa mer :)
Söndag: Vet inte
Fredag: När jag kom hem tog jag ut kaninerna i hagarna och motionerade dem. Fotade Channie och Totte. Städade burarna och ladan. Ska nog bara slappa ikväll, så skönt att veta att sportlovet börjat :D
Lördag: Kanske börja bygga hinder om jag har alla delar. Vara med kaninerna. m.m.
Söndag: typ samma som lördag ^^ kanske åka till min farmor..
#8; Nej =( *tröstkram*
#17; Jotjoho^^ Try ;)
OT - Molle, bryr sig väll inte så mycket, Men Rutan duh :P. Fröken vakthund ;). Hon jagar katter för dom gick för nära mig x). Sen har vi främlinghataren Ping Pong, *hugga hugga*. Azka hatar även hon främlingar.
Sen har vi mig, och jag har en livsfarlig sax från ikea :O Ett glas vatten och en kartong med hårfärg. tadaam ;) You fail..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

36# Jag tar alla kaniner >;)
Azka,Molle,Rutan,Pingpong och Lollipop here i cooom!

Fredag: Var hos tandläkaren,gick på stan en liten stund. Sen for jag på ridning:) Ikväll ska jag bara ta det lungt. Gosa med kaninernna,hästarna:)
Lördag: Ska bara vara hemma. Vara i stallet,rida,kaninerna:) Se melodifestivalen på kvällen;)
Söndag: Djuren hela dan!<3:)
Fredag: Städa och handla :P Annars ingenting, det blåser som tusan, så det är inte så kul att gå ut, blåser typ iväg :s
Lördag: Fortsätta att städa, sen vet jag inte.
Söndag: Åka hem till pojkvännen <3
#37; Try.. huh..
Steg 1: Du blir utskälld av en viss hund.
Steg 2; Du blev ner viftad av en viss hund nummero dos.
Steg 3: Du blir jagad av Ilsken Rutan runt trädgården.
Steg 4; Ping Pong anfaller.
Steg 5: (du är just nu typ död och ligger vid dammen) en fisk hoppar upp och slukar dig, och spottar ut dig så du flyger till Förenade arabemiraten.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

40# Hahaha x'D Jag klär ut mig till dig >:)
#41; Luktsinne^^
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

42# Humm 'tänka' JAG TEJPAR FÖR DERAS NOSAR :D
#43; Du kommer aldrig så långt
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Fredag: Umgås med pojkvännen. sälja en skinny. kela med Bacczi.
Lördag. säga bye till pojkvännen som åker hem och fira far som fyller år och sen festa.
Söndag: Fira pappa med släkt.
Fredag: Var i stallet & red Svarta. Var med kaninerna. Senare på kvällen var jag med Robia (Zorro_93) & Moa. :)
Lördag: Fota, städa burarna, gosa, klippa klorna, motionera. På kvällen ska jag slappa.
Söndag: Förberada mig inför matteprovet som är på fredag (:P). Ta det lungt.