Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 1772 ggr
twinnie
0

Sälja kaninhinder

Hallå :) Jag har tänkt lite på en sak, och tänker nu delge er andra x)

Jag har ju byggt hinder ett bra tag nu, och idag när jag satt och byggde sa min pappa att han tyckte att jag kunde börja sälja hinder. Vet inte riktigt om det skulle finnas så mycket intresse?

Jag är snart klar med ett hinder jag byggt på idag. Såfort det är klart kan jag visa en bild, så ni vet lite hur jag jobbar ^^

Hursomhelst kommer jag att ta emot beställningar. Kommer inte att ha ett speciellt förråd med olika hindertyper, utan i sin beställning får man skriva vad för sorts hinder man vill ha (enkelt rätuppstående, dubbel, trippel, en bro, vattengrav etc.). Efter det kommer jag att se om det finns material inne och sedan bygga. Man kommer säkert få vänta ett tag innan hindret är färdigt dock. Frakt kommer köparen att stå för.

Hindrena skulle kosta max 500 kr / styck, lite beroende på vad för hinder, men troligen runt 200-300 kr.

Skulle det finnas intresse? :)

Eazyy
0

ja det tror jag nog :D
fasst jag kommer inte köpa eftersom min pappa kommer att bygga x']

Vemsan
0

Jag är mycket intresserad. Men bara om du kör med typ frakt på posten, för mamma är inte bilburen x) Och jag tror faktist att Kitti kan bli en liten hoppkanin, för hon har gjort ordentliga skull i buren xD

Hälsningar Vemsan

Linus_sotis
0

ja e intresseradOskyldig

annaforsgren
0

jag skulle köpa då:D vi träffas ju ibland , så då behöver jag inte betala för frakt heller:D,, Har också tänkt ifall jag ska börja bygag hinder och sälja, men jag har inte rickigt lusten just nu.. i framtiden ska jag börja bygga ooch sälja i allafall!:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Lans
0

Javisst! Är så slö så det aldrig blir att jag orkar bygga nya själv..åh Libra Arctic har ju kanondyra hindet (men snygga!) :P Så jag är definitivt intresserad,,det går ju åh skicka med posten å så (:

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Tindra1
0

Jag är MKT!!! Intresserad vart bor du??

har du bilder på dem??

twinnie
0

Okej :) Kommer i början endast göra högst 2 hinder åt gången, per person då. Men det beror ju lite på vad för intresse jag får.

Kommer alltså inte ha ett lager med hinder, utan man får skriva precis hur man vill att hindret ska se ut. Kommer sedan fota alla hinder innan de säljs och lägga upp på en hemsida. Utifrån det kan man sen välja om man har dålig fantasi ;)

Hur jag kommer lösa det med frakt vet jag inte ännu. Kommer väl till en början endast ta beställningar från medlemmar i Stockholm's kaninhoppare, och därmed kunna lämna över hinder på tävlingar.

Milly_94
0

Tyvärr men jag är säker på att flera andra är det =)

ciss
0

Ev. intresserad.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

muren

Julliz
0

Jag har också funderat på att göra det :) men det har aldrig blivit av, jag har inte tillräckligt med tid. Men jag tror säkert att dina hinder kommer göra succé.

annaforsgren
0

Gud vad fin mur matilda:D, ska också bygga en sån

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Milly_94
0

Snyggt!

Llinnea-
0

Jag är intresserad!!

[Zoie]
0

fin ! :)

Eazyy
0

Super fin!! ;D

KajsaM
0

Jag är intresserad. Beror lite på hur mkt frakt blir :)

Bejja
0

Jag är också intresserad men det beror ju också lite på hur mkt frakten blir.

KvirrZ
0

Fint :) Men jag kommer nog inte köpa ännu då jag inte tränar med någon kanin ^^

- Mvh Emma

Elvis_chippi
0

åå =) jättefina , fats håller på spara toöö en proffs akmera så tyvär =(

Flippa
0

Jag är intresserad! Hur mycket skulle ett dubbel hinder kosta?

flisan93
0

#10 Den är ju hur snygg som helst….du måste ju vara en hejjare på att bygga^^    jag tycker att det är en bra idé att säjla dem om du inte vill ha dem själv:) Skitsnygga;P

Flummbanan
0

Jag är intresserad, men det beror på vad frakten skulle kosta, vad hindrerna skulle kosta och vart dom finns! :D

jees94
0

jag är också intreserad :)

twinnie
0

Gammal tråd :P Vet inte hur det blir .. Kanske till sommaren om papap har lust.

MysanMinGodis
0

jaa, absolut. har du mer bilder på andra hinder?

Hanna-
0

Jag är ev. intresserad. :)

Devin
0

Intresserad :)

Spajdercow
0

Jag är OTROLIGT MYCKEEEET intresserad!
Men beroende på pris och frakt o.s.v.. men mycket mycket intresse

Tisdus
0

Gammal tråd kanske, men om det fortfarande är aktuellt så är jag intresserad! :D

Martina-b
0

låter ju som  en jätte bra idé

teddykaniner
0

Jag är också intersserad,men beror lite på frakten.

-Och,om det finns några kvar.

Med vänlig hälsning,
Jenny

flikkan
0

Klart, här finns intresse :D