Honan från Blocket.
Nu är hon hemma hos mig och allt gick bra. Lugn och fin kanin, lite avvaktande nu bara, men hon vänjer väl sig vid omgivningen och allt nytt :) Klorna och allt var klippta nu när vi fick henne, det enda där var skavsår på undersidan av baktassarna som hon fått när hon hoppat in och ut genom buren.
Med henne fick vi till en bur, hennes "bur matta" som skulle ligga utanför, hö och mat.
Men hon är huur söt och lugn som helst! Så vi får se om vi kan behålla henne, mamma blev pissed off när jag berättade att Felicia hade fått en kompis
Haha :P
Skickar upp lite bilder på henne också :)
Guuuuuuud så söt hon är :D

så fin hon är och vad mkt bättre klorna ser ut! all heder åt dig som tog henne, din mor lugnar sig nog snart ;-)
Naw, vilken söööt! :D<3

Så otroligt söt=) Lycka till med henne=)
skitfin!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#4, #9, #10, #11 Tackar, hon är jätte vacker :)
#8 Det gör hon säkert, det måste hon göra :o För jag tror nog att jag har fäst mig lite redan vid tösen :)

Va underbar! Hur gammal är hon? :)

Super fin! och vad roligt att hon fått et bra hem! :)
#13 Ja, det är hon verkligen :D
#14 Hon är 8 månader.

Ur fin :D
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
vad fin hon va :) vilken tur att du kunde ta henne.
Emma

Maaj Gaad :O
Hon är helt SJUKT söt!
Kommer hon och Felicia överrens då ? :)
Vilken sötnos, lycka till!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Va SÖÖT :OO
Tack alla, hon är sjukt fin :D
#19 Jo, helt otrolig gör dom det :o I början ignorerade dom varandra, men sen satt dom bredvid varandra och sånt. Men verkar inte alls störas av den andres sällskap, så :)

Vad sööt :)

Se upp så att de inte börjar slåss bara ;P
Sjukt söt ju! Dina bilder visar en mycket bättre sida av henne:)
såå söt :P men hur lyckades du ta hem den utan att din mor visste ;P
Tackar!
#24 Håller koll på dom ;)
#26 En pojkvän som inte kunde lämna henne så och dessutom en pojkvän som förklarade för mig att han nog ville ha henne, haha :D Så han körde och hämtade henne och buren.

Kul :)
Hon är bedårande!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tackar :) Hon är urmysig, såg att hon och Felicia låg och mös tillsammans när jag var ute och gav dom frukost ^^ Jätte charmigt.
Och mamma har lugnat ner sig ^^ Pratade sansat med mig och förstod att jag inte kunde lämnat henne så :)

#30 Vad roligt att de kan gå tillsammans! Jag vill inte riktigt låta Eris hälsa på Dior, för Dior är så liten och Eris bara välter Dior :)
#31 Haha, det förstår jag. Som första gången Felicia skulle träffa store Felix. Mammig som jag är sprang jag bakom henne och gjorde mig beredd för att ta henne direkt om något skulle hända.
Igår var det nog liiite mer spänt i och med att det var två honor, men ingen skada skedd, nu myser dom en massa bara :)
Men Eris är ju van vid sällskap sedan innan, det är ju plus, för det var länge sedan båda dessa ninerna hade "standard-sällskap".
Så sööt:D
Söt :D
Oj så söt hon är!:)<3 Otroligt cool teckning/färg!
Nu kanske jag har missat något.. Men var är Linus?:o
Jättesöt :)
#35 Linus springer i en Hage på mitt rum, han får inte umgås med damerna privat ;) Då han har sina lustar han inte behöver överrösa dom med ^^
Han får nöja sig med att gå och gnida sig mot mig, pojkvännen, katten och alla kuddarna :P

#37, Åååh! Jag smälter! Vilken otroligt vacker kanin!
#38 Tackar :D Han är en stilig grabb och hur charmig som helst. En mini-vovve typ ^^

#39, ja han ser helmysig ut! jag blev helt kär, haha! så fin :)

MEN GUD VAD SÖT! :'D

såå gulliga! båda två :D

o tack så hemskt mkt för att du tog hand om den :) tyckte så synd om den.. "/ :D <3
Tack alla :D
#43 Ingen fara, platsen fanns ju, så länge som hon kom överens med den andra honan och det var det jag tvekade på så mycket!

Så söt hon är. Kul att hon kommer överrens med den andra honan också(:
#37 Sjukt fin han oxå var !(:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Hon är underbart gulli :D Så bra att du kunde ta hand om henne ;D
Linus var jättefin han oxå…hans blick e speciell ;)

Naaww, vad söta dem är <33
Naw :) Superbra att du tog hand om henne! :)

Vad fin :D
Jätte söt :)

Vad heter hon då? Den nya ninisen alltså.
Tack igen alla :) Underbara tjejen :D
#51 Hon heter Mina :)
Fast uttalas med två "n" :)
#53: en fråga: varför heter hon Mina, fast man ska uttala det Minna ? :)
#54 För att det brukar oftast stava det med ett n :P Inte svårare än så… Min kompis syster heter det…
#52: Jättefint namn!

Jättefin :)<3
27# naauw sicken kille!!! :D Min kille har gett mig en kanin :) Men han ville inte ha en själv änu :P Men katter och hundar det vill han ha :P
Du om linus och tjejerna är borta någon dag så vet du kan hämta dom.
#59 Hahaha xD Ajabaja, inte röra :D
jätte gullig!
Lycka till :)
De är såååå söta tillsammans!