hjälp
funderar på att ta in min kanin, just nu är han i ett gammalt hönshus som vi byggt om ute. tänkte ta in han för att han ska få mer sällskap, sen när jag kommer hem från skolan får han skutta lös i rummet. problemet är bara att jag inte har nån innebur. så tänkte fixa till i min lilla garderob så han kunde va där. men vad tkr ni är bäst. att han får bo kvar där ute eller att han får komma in och få mer sällskap?
bild på garderoben

Det kanske inte är så klokt att ta in honom nu när det är så kallt ute? Han har nog skaffat en massa vinterpäls.
Jag tycker att du ska vänta med att ta in honom till hösten isåfall. Kaninerna tycker att det är så härligt att vara ute sommartid.

okej :) han har inte så jätte mkt vinterpäls, eftersom det inte är så kallt där han är nu, vi har element där inne :)
sen kommer han självklart ut på sommaren, vi flyttar nämnligen till en hästgård om tre månader. så då får han va ute hela dagarna :)

Jag tror inte det är någon fara att ta honom, särskillt om han har det uppvärmt där han bor nu. Vad är det för mått på garderoben? Kan säkert bli riktigt mysigt för honom där om det inte för smått 

#3 hmm, har inget mått band, ligger ¨nånstans, men hittar det inte ^^ men tog på ett ungefär. så det kanske är 2 meter på längden och 1 meter brett. ^^
Det är inga problem att ta in honom nu! Vart i Sverige bor du?
Här i Stockholm är det plusgrader, både på nätterna och dagarna. Riktigt varmt.

#5 bor i nyköping :)

men funderade på att ha kvar mattorna istället för spån? sen ställa in en toa och hoppas han är så renlig att han går på den, haha. tror inte det. men man får väll hoppas :) sen äre ju bara att tvätta mattorna annars :)
#8 det funkar bra :) speciell om han är rumsren som du sa ;)

#10 Superfin kanin! Han kan säkert bli rumsren med lite träning 

#11 tack :) håller på att fixa och dona lite nu ^^ måste hitta nått hus också och ställa in :)