OT-Utan djur :O
Satt i dag på skolan och Tråkade :/ Så kom jag & Tänka på vilken tur jag har att jag har djur, Inte bara kaniner utan hund oxå, Tänk ett liv utan djur :S Det finns helt änkelt inte för mig, Är uppvuxen med djur och skulle aldrig kunna klara mig utan dem. Tänkt t.ex dom som är så där jätte alergiska mot hundar & andra päls djur, Som inte får växa upp tsm med djur :( Eller t.ex har föräldrar som "inte gillar" djur :/ Undra vad man skulle göra då på fritiden, Alltså den tid när man håller på med djuren ivanliga fall ?
Haha^Ville bara skriva av mig lite xD

Uch ich , Hade alldrig klarat mej utan det xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Hade inte heller kunnat klara mig utan mina djur!!
/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!
Samma här.

Mina föräldrar gillar inte djur & min syster är allergisk. I hela mitt liv så har jag drömt om en hund. Ända tills jag köpte Uzza & då "nöjde" jag mig med kaniner :) Jag har jättetur att jag kan ha 4 husdjur även med familjs "problem".
#4 Vad tur :)
Samma här!
Har ju inte kunnat ha djur förrän jag blev typ 10 år (mina föräldrar har aldrig gått med på det) så nu när jag tänker på det så har jag ingen aning vad jag skulle göra all den tid som jag spenderar hos kaninerna.. kanske sitta vid datorn..
jag har sagt till min föräldrar att det är väl bra att jag har mina djur så jag inte sitter vid datorn hela dagarna ;)

Fick mitt första djur när jag var 11 och då hade jag tjatat i hela mitt liv. Sen fick jag ju Pelle och jag skulle aldrig klara mig utan honom nu<3 Inte utan hästarna heller (men dom är inte mina xD)

Skulle DÖ utan djur :O
Jag fick mina djur i denna ordning
När brosan var bebis(Jag var inte född) Till jag var 1 år- Katten Sune
6 år- Våran katt Tiger
11 år- Jappo ;)

Jag var helt utan djur innan ( :'( )
Men sen kom underbara Mulle och räddade mitt liv <3
Skulle tycka det va hemskt utan djur, men är väl för att jag vuxit upp med dem:) Men skulle man växa upp med extrem allergi eller "elaka" föräldrar så tror jag man hittar andra "hobbys" (vill inte kalla djuren för hobby).