Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 503 ggr
emmsaaan
0

Carrier?

Hej. Jag skulle köpa nytt pellets till Blueberry idag eftersom att hon vägrar äta Lottie & åkte till granngården. Jag skulle köpa stampe eller carrier & visste absolut ingen skillnad så jag tog carrier. Men nu har jag läst lite på vissa sidor & alla säger att vissa kaniner har dött av stampe/att stampe är helt OK & att carrier inte alls är bra. :/ Har jag gjort helt fel pelletsval eller är Carrier OK?

[chriistina]
0

Jag har då aldrig hört ngt illa om Carrier så jag skulle säga du gjort ett bra val :)

Trasdockaa
0

Jag har aldrig hört något dåligt om varken stampe eller Carrier :) Stampe var det mkt snack om innan de ändrade sin växttrådhalt, den låg från början på 9, men nu ligger den på 14 så ingenting att klaga på :) Däremot har jag hört mkt när de bytta Nora 19, men det är ju ett helt annat foder så =)

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Tina-lin
0

Jag har aldrig hört något dåligt om Carrier. Jag ger det till mina kaniner.

Eazyy
0

#3: Samma här :)

kaniniz1
0

Har heller aldrig hört nått dåligt om Carrier, ger det till alla mina kaniner och dom älskar det =)

emmsaaan
0

Okej, bra :)

Clariiz
0

Aldrig hört dåligt om Carrier, och såfort Lottie pelletsen börjar ta slut ska jag köpa carrier igen! Mina kaniner tycker bäst om Carrier, och verkar må bäst av den också =).

GO CARRIER ;)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com