Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 537 ggr
Julliz
0

OT - Tandläkaren

Hej!

Jag måste bara få beklaga mig för att jag har varit hos tandläkaren. Nu har jag flourlack med banansmak i munnen ;/ Äckligt… Därör får jag nte äta eller dricka på en timme. Jag är hungrig och har hicka! Att inte få dricka något när man har hicka är tortyr…!

Ursäkta för den helt onödiga tråden.

Hatasallad
0

Usch, tandis >.<

Ska till tandis i sommar ;P

BlackTear
0

Shit vad jobbigt!

Jag är extremt rädd för tandläkare, det är så obehagligt när dem petar med sina fingrar i ens mun x) Sen gör det ont också när dem drar ut tänder..

Julliz
0

#2 visst är det! Jag fattar inte hur någon kan komma på idén att ens utbilda sig til tandläkare.

Clariiz
0

usch :S

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[chriistina]
0

Den smaken är helt vidrig! Usch, längtar värkligen inte till jag ska till tandläkaren. Eller ja, den "vanliga" tandläkaren. Specialltandläkaren är jag så van vid nu ^^

Hanna-
0

Jobbigt!

sputtnick_plexus
0

Ursch!

Gucci123
0

Man får väl dricka vatten inom en timme?

Jennie104
0

ÄLSKAR Bananlack! Men hatar att vara hos tandläkaren, Men jag har ju en sådan ''Tur'' att jag måste fixa till tänderna och tandläkarna gör små besök i min mun väldigt ofta! 'suck'

Lippo
0

uää :/ Håll ut! Jag HATAR att gå till tandläkaren! Har nog totalt dragit ut 10 tänder och fått laga 3st.

teddykaniner
0

Jag hatar tandläkaren!

Med vänlig hälsning,
Jenny

Ellen95
0

Usch! Ska till tandläkaren på Fredag!=S

Naaathaaa
0

Men det blir iaf bra sen. =)

emmsaaan
0

Jag ska få tandställning, uppe & nere. Ska sitta i typ 2-3 år. & nu när vi ska börja gymnasiet också! :'/

johanna_loveAnimals93
0

Nej, det är inte kul med tandläkare. Har gått hos en specialtandis och haft alla möjliga tandställningar som har skavt och varit allmänt jobbiga..

Men  tänk efter.. Vad skulle hända om det inte fanns tandläkare? De är ju till för att hjälpa, inte för att plåga nån. Försök se det från den ljusa sidan även om det är svårt. ;)