Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 656 ggr
cayl
0

vilken ras?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej! undrar om detta är en teddyvädur..trodde vädurar hade hängande öron..va säger ni?

Lippo
0

Det kanske är en lejonhuvad, dom har öronen uppåt :)

emms
0

är det du som har tagit bilden ser nämligen ut som en bild från blocket… men det kan vara en teddydvv som inte har fällt öronen kanske??

Emma

Jojsan
0

eller en teddylöwen, de är långhåriga och har uppåtöron, men det kan nog även vara en lejonhuvad (dubbelmanad då kanske) som Lippo sa :)

cayl
0

teddylejon då?

cayl
0

nä det är dem vi var o tittade på. dessa var dock 12 v gamla och vi blev förskräckta över all päls så nu står vi utan kaniner igen..tack för svaren..

[Zorro_93]
0

Vet inte men den var jätte gullig :)

Sashhi
0

Lejonhuvad kanske, men isåfall som Jojsan sa. Dubbelmanad. Kan även vara teddylöwen, men jag håller mig nog till lejonhuvad dubbelman. ^^

Not your mom, not your milk.

teddykaniner
0

Jättesöt!

Med vänlig hälsning,
Jenny

Clariiz
0

TeddyLejonhuvad

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Tina-lin
0

Den ser ju ut att ha päls på kroppen alltså är det en teddylöwen men öronen ser dock lite för långa ut (det kanske bara är bilden som gör att det ser ut så).

Hur såg föräldrarna ut då?

Emma_B
0

En vädur har alltid hängande öron.

kastanjen
0

Jag skulle säga teddylöwen om det inte är en korsning kanske teddydvv/teddylöwen

KvirrZ
0

#11 nej, en vädur har inte alltid hängande öron.

- Mvh Emma

Bejja
0

#13 Håller med!
En vädur lägger inte sina öron alla gånger. Har fött upp dv.v, fick ungar ibland som inte lade sina öron. Föräldrarna hade stamtavla.

Elina.
0

Har du inte stamtavla/härstamningsbevis på kaninen så kan den mycket väl vara en korsning.

Tina-lin
0

#14 Precis! Och en del lägger sina öron väldigt sent…Det var en tjej på zoonen.com vars kaniner lade sina öron efter de passerat året…