Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 214 ggr
flikkan
0

Går det bra ändå?

Strumpan och Tindrah går tyvärr inte så bra ihop, ännu iafl, och det betyder ju då att Strumpan kommer att bo helt ensam i sin bur.. Men går det bra ändå? Kaniner ska ju helst vara iafl två st tillsammans!

Skriv gärna förslag vad jag kan göra för att Strumpan inte ska känna sej så ensam =)

emms
0

kaniner behöver inte ha en "kompis" de klarar sig lika bra ensamma.

Emma

Clariiz
0

kaniner klarar sig lika bra ensamma som med en kompis.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Emma_B
0

Vissa säger att man inte ha sina kaniner två i en bur. Men det verkar ju gå bra endån. Men dom kan ju alltid börja bråka, risken finns fast dom har vatt kompisar hela livet.

Jag tror inte att din kanin känner sig ensam, egentligen är det bara bra för dom. Jag har aldrig varit med om en kanin som känner sig ensam. Men det är mest djurböcker som det står att kaniner ska vara två & två. Men jag tycker du inte ska vara orolig. Skrattande

flikkan
0

okej.. :) tackar

Liwnnh
0

jag hade två kaniner förut som var i samma bur men sen  började dem bråkas så vi särade dem. Fast den ena dog 2-3 månader efter det. men den kaninen som överlevde trivs mycket bättre nu än när den andra levde

Tina-A
0

Molle och Leah satt ihop men vi skiljde dom åt en liten stund. Och då blev båda jätteledsna och man såg verkligen på dom hur nere dom var och dom brukade gå runt i sina burar och leta efter varandra. Men sen fick dom sitta ihop igen.

Fast innan vi skiljde dom åt så var dom bästa vänner och hade aldrig bråkat, annars hade dom nog inte saknat varandra.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]