Utebur köpes
Någon som har en utebur till salu 120*50*50 ska måtten vara, eller större!
Kaninburen får inte vara för långt borta, bor i värmland, Årjäng.
Det ska vara en utebur!
Söker även en ramp till kanin.
Mvh Jennie

Har tyvärr ingen bur men ramp kan man bygga själv, jätteenkelt.

1# Hur då?
Kanske kan köpa en till söndagen då jag ska åka till karlstad
Har tyvärr ingen.
Har ingen till salu.. Men skulle du inte bygga en 2 fackare? :)

4# Näpp. för svårt :(
INGA ONÖDIGA SVAR TACK xp

Vad menar du för sorts ramp då? Typ en "trekant", bräda eller att det går upp & sen platt mitt på?

6# Det är svårt att förklara..

#7 Okej, men det är bara bygga som du tänker dig :) Har har en ramp till Uzza upp på hennes övervåning, eller ja, en hylla som är 60 djup & 200 bred.

Söker fortfarande en ute kaninbur!
#5: Jag måste bara få säga en sak. Om man skriver t ex. "Jag har tyvärr ingen" kan det vara istället för att skriva putt. ;)

10# Japp, det är så onödigt med en tråd om att man söker burar där det står ''Jag har ingen bur tyvärr'' på många ställen

#11: Ja, men om man vill hjälpa till att putta upp tråden behöver man ju inte skriva putt man kan göra en smilie eller skriva nånting annat.
Haha precis :P

:) ( smileyputt ) :)
putt
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
putt
#15: Haha :P
Putt
Kolla hos Trollåsens Kaningård, eller Loveangel´s Kaningård.
Trollåsens finns i Ramnäs och Loveangel´s i Stockholm (Västerhaninge).
Själv ska jag nog beställa en 3-fackare ifrån Loveangel´s i höst. =)
Blir smidigare än att jag ska behöva bygga själv.
Har gjort en beställning från Loveangel's. En enfacksbur. De har ju jättebra priser och superfina burar. Dessutom använder de fint och fräscht virke.
putt
nepp
jag har en fett stor bur tesalu men jag bor i dalarna XD
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#23: OT, men du får gärna lägga in bild på den i min tråd "Köpes - utebur i Dalarna". =P
hehe självklart ;)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Upp :)
Tack NinniH ;) Vet du om dom kan transportera?Alltså loveAngels ;)
#26: Det kan dem nog beroende på avstånd. De kunde iaf ev fixa transport till mig, så det är nog inte omöjligt för din del. Maila och fråga.

hur stora är burarna ? ;)
#27: Ingen aning, står inte det på hemsidan? Annars så maila och fråga, som sagt. =) Man kan ju även specialbeställa burar med egna mått.
#28 Varje fack har en yta på 0.6m2, fast går som sagt att beställa egna mått:)

Hur stort är det?
Ja, antingen 120x50 eller 100x60. Har frågat men hon var inte säker, hon skulle fråga sambon som tillverkar dem:)

#19 ÅÅH, Loveangels " Devon " tänkte jag köpa när jag skulle skaffa kanin! Men när vi ringde och skulle fråga sa hon att han redan var såld. Han är så söt <3
Ursäkta mitt OT xP
PUTT

Putt ;)