Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 229 ggr
emmsaaan
0

Stackars Uzza!

Det var ganska synd om lilla Uzza idag. Jag gick med henne i sele & jag har ett sånt där rullkoppel som brukar finnas till hundar. Men iallafall, jag tappade den på något sätt & den hängde bakom henne så hon blev rädd & sprang allt vad hon kunde runt hela uthuset, det är faktiskt rätt så långt för en kanin. & min granne trodde att hon var lös & att jag hade henne lös med flit men hon sprang ca. 15 meter framför & jag sprang efter i full fart. Sen så sprang hon in i hagen & då kunde jag ta av selen.

Sen fick hon springa helt lös på tomten som ett "förlåt" bara för att det var mitt fel. Jag är väldigt glad att hon inte gjorde illa sig! :)

Förlåt Uzza!

Jojsan
0

naw, stackarn <3. Men hon måste ha blivit glad sen då hon fick springa lös :)

Gogge
0

Usch ja, men de är lätt hänt tyvärr med såna koppel.. På ett vis är dom ju jäkligt smidigas å bra.. just för att kaninen inte trasslar in sig. Men tappar man det blir dom ju också lätt rädda!

emmsaaan
0

Ja, men jag har haft den jättelänge så jag tror inte att det kommer hända igen ^^

flisan93
0

Åhh..stackars liten:J Frallan blir också rädd och galen om det blir så, har hänt några gånger;P

annaforsgren
0

stackaren:( hon blev nog glad sen endå:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Katter3
0

När jag hade Zack så tappade jag hans rullkoppel ett par gånger, och han blev så rädd. Trodde aldrig han skulle stanna, men han flög in i en blomrabatt, så jag kunde ta honom.

Men vilken tur att Uzza inte skadade sig. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Elino
0

stackarn :( men bra att hon inte gjorde illa sig!