Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 624 ggr
emms
0

OT: vår snart

det känns som om våren kommer snart för när ja cyklade hem idag så såg ja snödroppar :) och sen har ja hört fåglarna kvittra ett antal gånger 

ville bara skriva av mig lite :)

ps. längtar jättemycket till sommarn

Emma

CoNo
0

Ååh, längar till våren <33

svartelbas
0

jag håller med, längtar också som tusan! tänk när det är varmt och soligt och ljust länge på kvällarna och… :) nu är det bara grått och regnigt, alltid.

här har också kommit snödroppar nu, och vintergäck. de muntrar iaf upp litegrann!

Jojsan
0

usch nej! det har ju knappt varit vinter än! Nu de senaste veckorna har det iförsig snöat mycket!! men jag tycker det ska hålla i sig Skrattande

svartelbas
0

#3: hehe jo det hade varit kul med vinter om man haft nån! här är det alltid regn och grått och blött och trist. inte en flinga snö nånstans… :/

CoNo
0

#3 just därför önskar jag att den eländiga vintern kan ge sig av ^^ den är ju "fejk" så då kan det lika gärna vara så x]

Jojsan
0

#4 #5 ni ska flytta upp till norr! ;D

Tejo
0

Jag längtar också jättemycket till våren. I mitten av april är min lilla bebis i magen planerad att titta ut. Inte långt kvar nu… Glad

skanorskaniner
0

Här är det bara regn ingen snö.. Så jag längtar tills det blir mer vår och det slutar regna.

Clariiz
0

Vi fick aldrig vinter här hos mig.. Nu är det iaf vår väder (typ).

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

johanna_loveAnimals93
0

Det är bara slask här, längtar så till våren <3

KvirrZ
0

Vad mysigt, här känns det som höst idag x)

La till OT då detta inte har med kaniner att göra.

- Mvh Emma

Feliciaa
0

Jag längtar till sommaren där Mulle kan vara ute dygnet runt och jag kan sitta ute och käka glass och.. ååh (L)

Det har ju knappt vart nån vinter iår för det har bara regnat som tusan och allt är sliskigt, äckligt och blött. Massa sniglar och maskar med ruttna bär och sånt i jorden. USCH!

Må sommaren komma snart :)

[chriistina]
0

Här känns det som höst ena dagen och vår andra. Hela rabbaten e full med vintergäck. Men vintern känns det inte som iaf.
Längtar iaf också jättemkt till våren!

[Niike]
0

Härligt härligt.. Jag älskar våren! Snödroppar, krokusar, tussilagor.. Gröna knoppar på träden när löver börjar komma. Fågelkvitter.. Åhh.. <333

EmmA-P
0

Vill också ha vår. Här har det regnat/snöat/haglat 2 dygn nu. Just nu är det faktiskt uppehåll så jag sprang och tog ut Pelle xD

pandabjorn
0

åå vad hag längtar till våren! I torsdags var det jättefint väder här. Jag gick barfota i skolan till och med ;D Med sockar viserligen men menx) Här har det kommit massa snödroppar! Jag älskar krokusar! Hoppas dom börjar växa snart! Längtar efter ljusa kvällar!!!!!!!!!!!

MarHai
0

I fredags var det ett riktigt vårväder! Jösses så pigg man blev!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Eazyy
0

Idag var det verkligen ett vårväder hos oss! :)

Sosso
0

Längtar till våren men inte till sommaren. =P

Clariiz
0

Jag vill ha sommar! <3 Ligga i gräset å sola med små kaninbebbar :] <3 Kärleek

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

emmsaaan
0

Jag vill ha vår & GRÄS så Blueberry får springa av sig rejält. Nu blir hon ju bara geggig & det fastnar ju i pälsen.. :(

[chriistina]
0

#21 Vi har massa gräs här, och det växer för fullt. Kaninerna äter gräs dagarna i ända :) Hoppas ni också får det snart!

Emeliek
0

snön har börjar rasa av taken här hemma då känns det som vår! de senaste dagarna har det varit runt nollan på termometern.

emmsaaan
0

#22 Ja, det får vi hoppas. Vi har ruttna löv, lera & mossa. Mysigt va? INTE.

Clariiz
0

#24; Samma här :/

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

emmsaaan
0

#25 Det är ju så tråkigt för kaninerna :( Iaf Blueberry, Uzza kan springa överallt, hon blir inte skitig.
Nu ska det antingen snöa jättemycket eller bli vår!

Pinacoladas
0

Asså här växer det påskliljor :S

Lippo
0

Har också hört en massa fågelkvitter =) Längtar såå till våren och sommaren <3

sputtnick_plexus
0

Vår. <3333

Jojsan
0

Här har det varit ca -10 grader några dagar förra veckan x)

Emeliek
0

här var det förra veckan -20 som kallast..

Ellen95
0

Jag vill inte ha vår än. Vill att det ska vara vinter lite längre^^

emms
0

åhh var jättemysigt idag satt och solade ute på hål timman :) det var jätteskönt :p helt blå himmel med

Emma

pandabjorn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går var det 10 grader ute och sol och massa fågelkvitter =D Och gissa vad jag hittade ? En liten krokus!