Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 612 ggr
Elino
0

OT-Reklamen! :@

alla som tyccker google reklamen är dryg skriver ja!!!!!!!!!!!!!

ja det tycker jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

emmsaaan
0

Ja, den är dryg. Men det är du också när du skriver så många utropningstecken, folk har sagt åt dig 10000 gånger att sluta, varför lyssnar du inte? Det är jättejobbigt att läsa.

emms
0

ja det är jättestörande :@

Emma

Jennie104
0

1# Håller med

Hoppsan_Hoppsan
0

Ja, google reklamen är störande.

sputtnick_plexus
0

Ja, det är störande.

emmsaaan
0

På tal om reklam.. Suck, det blir reklam i ALLA TRÅDAR:!

emms
0

mm :/ om det är mer än 5 inlägg typ :'(

Emma

pandabjorn
0

ja!

SallyB
0

Istället för att gnälla som *censur* på reklamen, kanske ni skulle kunna klicka på dem, så hjälper ni till att hålla igång iFokus-forumen som vi alla gillar så mycket! Det är med all sannolikhet inte gratis att driva iFokus, och det är de enda inkomsterna som de kan få in, dvs när folk klickar på reklambanners. Eller så kan iFokus begära medlemsavgifter…

Censurerade mig själv - välj själv vad det ska stå istället för *censur*

Midnatt
0

#9 Som barnungar? Hmm..

BlackTear
0

#9: Tycker likadant ^^

PRO_Anders
0

Kanske inte, men det är väl frivilligt att driva en site?

emms
0

tycker inte det är störande längre har vant mig nu :p

Emma

Sotis
0

Ja det är så störande!

Tina-A
0

#12: Det är klart det är. Men nu när dom redan börjat så är det väl klart att de försöker hålla iFokus igång? Det är ju nästan 30.000 medlemmar så det finns säkert fler än bara ifokusgrabbarna som vill att iFokus ska vara kvar. Jag är en av dom som gärna står ut med lite reklam i trådarna för iFokus skull.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

PRO_Anders
0

#15: JAG har heller inget emot reklam, om den var konstuktiv, d.v.s. erbjöd eventuella köpare något vettigt, men det gör den inte, den är enbart till för att tjäna pengar på , så syftet är störande. De borde isf erbjuda vapen också i reklamen, för den marknaden är ofantlig..

Gucci123
0

det är ingen vettig reklam.. Men den behövs å andra sidan..

SallyB
0

Anders: Men vad som är vettigt är väl i betraktarens öga!?

Elino
0

1# Take it easy!

PRO_Anders
0

#18: Vad kan vara vettig reklam på en site, där betraktarens snittålder är 14 år, och till 90% tjejer, och handlar om kaniner!!??

Och om det nu inte är "mer" reklam än tidigare, utan bara på annat ställe, så gör det ju inget om de ändrar tillbaka till det ursprungliga.
Det är snarare så att annonsören vill ha fler "hits", och skaparna har därför utfört denna ändring i det syftet.

Det är tråkigt när pengar får styra innehållet, och inte intresset.

pandabjorn
0

Innan tänkte jag inte på det men nu när det finns mitt i tråden så märker man det. Nu klickar jag ibland för jag vill iallafall ha kvar kanin.ifokus!!

emmsaaan
0

#19 Jag är lugn. Säger bara åt dig att sluta att skriva så för det är jättejobbigt för oss andra.

[Zoie]
0

Jag bryr mig inte så mkt om reklamen. Reklamen är där för att tjäna in pengar till iFokus så dom drar in lite pengar. Det kostar för dom och driva ifokus

Ync
0

Jag tycker att det att jobbit, men jag förstår att iFokus måste för att kunna hålla igång forumen ( som #9 säger )

Men jag tycker också att du är jobbig, ( #0 )
om man säger att du inte ska skriva 25 utropstäken kan du väl lyssna och inte skiva det?

psyko
0

Jag tycker oxå att reklamen är jobbig, men istället för att fokusera på hur jobbig reklamen är, bläddrar jag bara lite och fortsätter att läsa tråden…

[Zorro_93]
0

Jag tycker oxå reklamen är lite jobbig.

Mimmiih
0

joo, det är lite jobbigt.. :/

Lizzan
0

Jag tycker att det är störande.

Pinacoladas
0

jag bryr mig inte längre, men att göra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-- DET är drygt!

emms
0

det stod typ på sphynx i fokus att varje gång man trycker på dem så får iFokus pengar. vet dock inte om det är så.

Emma

Tina-A
0

#30: Så är det, men om google upptäcker att det missbrukas (genom att ALLA sitter och trycker konstant på länkarna) så kan dom säga upp avtalet. Och då får iFokus inga pengar alls..

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

CoNo
0

Jag tycker inte det är störande. Vem orkar gå och irritera sig på en liiiten reklam som tar upp 5 cm av tråden? Bara att bläddra förbi om man inte är intresserad ju.