Kaninerna är borta :(
Min kompis smsade nyss & sa att hennes två hankaniner hade rymt. Hon har dom lösa i en hönsnätshage (tyvärr) men grinden hade blåst upp & hennes hund hade jagat iväg dom till grannen.
Hoppas att dom kommer tillbaka! :(

åå.. hoppas de kommer tillbaka :(

trodde du menade dina kaniner först *pjuh*
Med ursch stackars ägaren, hoppas ni hittar dem igen! lycka till
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
håller tummarna!
- Mvh Emma

Ja, rubriken blev lite otydlig ^^ Hon är konstigt nog inte rädd. Hennes förra kaniner rymde & var borta i en vecka & hon tar för givet att de här också kmr klara sig. Men de är jättesmå, jag är rädd att det kommer någon katt eller något. Men vi får hoppas! Hon ska iväg & rida i stallet nu & kmr inte leta förrän imorgon. Får verkligen hoppas ;(

Men man tar väl ändå kaninerna innan ridningen? Eller har hon egen häst? jag hae iaf letat redan idag…
Håller tummarna på att de kommer tillbaka!

Hon rider på ridskola.

Trodde också det var dina kaniner! :O Hoppas att dom kommer tillbaka! :(

Min kanin har också rymt en gång, han var borta i två dar men sen så helt plötsligt så var han på tomten igen.. :P
Trodde också det var dina kaniner först, så jag bara "Neeeej, hon som precis köpt Blurry o allt!=/" Men det var tur att det inte var dina då:)
Otur för din kompis:/ Hoppas kaninerna kommer tillbaka, håller tummarna!
Men gud Emmy du gör ju så att jag får hjärtstillestånd O.O men tråkigt att hennes kaniner rymmt, håller tummarna för henne!
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Förlåt för att jag "lurade" er alla, det var inte meningen :( Hoppas att dom kmr tillabaka..
Trodde att du menade dina kaniner, tänkte först, " va? har hon sålt dem eller? :S " :)
Hoppas att de kommertillbaxs, :)
Jag trodde också du menade dina egna jag typ "neeeeeejjjj" :(
Hoppas dom kommer tillbaka!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Hoppas dom kommer tillbaka. håller verkligen tummarna :)

Tack alla. Hon uppskattar det säkert.

Nu har dom hittat Laban :)

Vad skönt! :D:D

Vad skönt! :)
vad skönt att hon hittat den ena iaf! :)
Jennys bur välte när det var storm för några veckor sen.. men hon var kvar på tomten trots stormen och att det var mitt i natten :P
usch ja blev asrädd att det var dina kaniner :o vilken tur att de hittade den ena :) nu får vi bara hoppas ett den andra kommer tillbax med :)
Emma

vad bra hoppa sdom hittar den andre oså
skönt att de hittat den ena, hoppas de hittar den andra oxå

Nu är båda hittade :D
vad bra!:D
Emma

#26 Ja, superbra :D

Jätte bra ;)
Vad bra!

gött att dom att tillbaka:)

Härligt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin