Mat-Och-Vatten-Stället
Hejsan hejsan
Jag och min låtsaspappa gjorde ett mat-och-vatten-ställ
Han snickrade ihop allt, kaklet limmade han på(Även tejpade med super stark dubbel häftande tejp, sen så var det min tur att skriva på kaklet ;)
Jag blev jättenöjd ;D
Den blev verkligen personlig
Komentera inte fören jag säger till

coolt:D

4# haha,Tack ;)
Gulligt :)
Snyggt! =)
fint :)
Häftigt =)
fint! :)

Fint!:)

En ganska onödig grej, tycker jag!

Jag tyckte den var fin ;)

#13 Det kallar jag bara för fantasi och påhittighet :)
Kul ide :)

#13 jo iofs. har man tråkigt är de alltid kul å pyssla med ngt, men kaninen bryr sig nog inget om den dära plattan.. då hade ja hellre gjort ngt kaninen haft utbyte mot! men de är ju bara som ja tycker :)

#17 Jag håller med dig :)

Vad fin :)

#17 Nej, det är klart att inte kaninen tänker " ÅH gud va fin! Matte har gjort en speciell platta till mig". det är ju bara en kul grej ^^ Jag gillar den.

#20 Jo precis, de var därför ja tyckte den var onödig:p

#21 Hon gjorde det för att det skulle bli lite fint? Då är det ju inte onödigt. Visst kan man bygga värsta buren ist men det kan man ju göra en annan gång ^^

#22 Jo jag förstod det med, men ja tyckte inte de var så fint heller. men som sagt alla tycker olika å de har jag inget emot! Och hon vela ha kommentarer å ja skrev bara vad ja tyckte! :)

#23 Okej. Man tycker olika.

# 24 ja man gör ju det :)

Tack alla!
Nej jag gjorde den inte för att Jappo skulle tänka ''Gud matte, vad snäll du är som gjör en sån till mig''
Tyckte det skulle bli roligt att göra så bara!
vad fint!

Fiint :D

Jätte fin!

Tackar ;D

Smart!

sött(:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Vad fint!

Tack så mycket ;)

Ni missar poängen…ovetandes har hon lyckats få sina päron att engagera sig i hennes kaninintresse, och det är ju en bedrift i sig själv.
Håller med :)
Kul :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com