Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 596 ggr
SmulanSunny
0

Tänker du så?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Brukar du gå runt och tänka på att din kanin kan dö när som helst? Eller att den bara lever 5år till kanske?

Jag är jätte rädd att mina små älsklingar ska dö, jag har tänkt så ända sen Emi dog :( Dem kan väl dö av stress eller något när som helst eller?Gråter 

Den här bilden är så gullig <3 Sunny vill också sitta i lådanRäcka ut tungan 

Vet ej vilken kategori, lägger den i övrigt så får någon flytta den isåfall. 

Zvintos
0

Skulle jag gå runt och tänka så, skulle jag missa så många underbara ögonblick med mina kaniner. =)

SmulanSunny
0

#1 Mm.. Men medans jag tänker och gör alla roliga saker är jag rädd att dem ska ta slut! Att dem inte ska finnas mer! :(

Mina älsklingar <33 :D

SmulanSunny
0

Någon?

Kristall
0

Nej jag tänker inte så, fastän jag har två snart 8-åriga flickor här hemma. De känns iofs inte alls som om de vore 8 år gamla, utan de är nästan lika pigga som min 4-månaders kanin"bäbis" och friska har de varit hela sina liv <33  Tänkte dock lite så tiden innan min tamråtta Pandora dog, då hade hennes två systrar och min kaninhane Rabba dött under en kort tid och hon hade mycoplasma :'( Inget vidare trevligt att tänka så…

Men man får tänka positivt, helt enkelt :) Tycker inte att du behöver vara orolig så länge dina kaniner mår bra och är friska <3

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Moonstrike
0

Ibland.. med Rufsan. Men hon är snart 7 år och lite tjock.. men verkar må hur bra som helst.. men man vet ju aldrig.. Hennes kullsyster som vi ägde dog vid 4½ års ålder :(

Tina-A
0

Flyttade till allmänt.

Övrigt = Annat än kaniner, alltså övrigt :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lans
0

Ne tänker inte så. Fast mina två honor är iofs 7 år…så dom kanske inte lever så länge till. Men de är inte ngt jag brukar tänka på,,,min första kanin blev typ 13år så dom kan ju lika gärna leva i 6 år till…å de är ju rätt lång tid.

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Clariiz
0

Jo ibland.. Men inte ofta alls. Jag sjuter undan dom tankarna så fort de ploppar upp. Annars blir jag bara dyster, och får tårar i ögonen.

Så jag försöker att inte tänka så, utan ser det mer som, njut av nu:et :) Det finns för mycket tid senare att sörja.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Taci
0

Jag får sådana där dagar ibland. Dock inte ofta. Men då tänker jag så om alla, min familj, mina vänner, min pojkvän, mina djur, ja alla jag känner! Då känns det hemskt att vem som helst kan försvinna när som. Då blir jag översocial mot allt o alla. Men det händer som sagt inte ofta att jag får dom tankarna, o tur e väl det, det är rätt jobbigt :P

Tejo
0

Nej, jag tänker inte så. Ijufs så är mina kaniner rätt unga. Min äldsta, Emil blir 4år i april. Känns som att döden är en naturlig del av livet, har haft många kaniner som jag tyckt mycket om som inte lever idag. Kanske skillnad eftersom jag är äldre än många här inne. Är man yngre så kanske det är ens första kanin som börjar bli gammal… Men visst känns det när livet tar slut.

Sosso
0

Har väl hänt någon gång. Usch.

emmsaaan
0

Nej, då mår jag bara dåligt. Tänk inte på sånt, utan var så mkt du kan med din kanin.

Lippo
0

Ibland kanske.. jag tycker det är svårt att inte tänka på det men försöker låta bli :)

Katter3
0

Jag tänker inte så mycket på det, fast jag får ont i magen när jag tänker att de ska sova ute i burarna i sommar. Zack tillbringade ju sin sista natt så. Jag vill ha dem ute på natten, men samtidigt inte.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

emms
0

jag tänkte aldrig på det sen en dag var hon helt plötsligt död :'( tycker man ska ha kul med sin kanin istället för att gå omkring och oroa sig.

Emma

Mysterious
0

jag behöver inte tänka så längre Gråter
(inte för att jag gjorde d annars men)

Gucci123
0

nej.. det gör jag inte..