Rabb-it
Är det någon som vet när Rabb-it öppnar igen ?
Jäklar vilket kort inlägg ;D
Nej…
Jag ska köpa en sele så fort de öppnar! Så hoppas de öppnar snart!
Ingen aning, de har inte skrivigt något om det någonstanns… Tycker det är rätt dåligt, många som väntar vet jag.

Ingen aning…. ska också köpa så fort dem öppnar :)

Dom har stägnt pga sjukdom.
Det står ju att det skulle vara stängt januari ut.. Nu är det ju februari .. :P
Jo precis, det stod ju att det kunde bli förlängt, men hur länge då liksom ? ^^
Jo precis^^ Undrar det med.. De borde ju skriva ut det egentligen så man vet. Dock måste vi väl respektera att det är stängt pga sjukdom.
Ja det är klart man respekterar att dom har stängt. Jag vill bara veta nääääär dom öppnar igen ;D Vill beställa en liten sele till Huggi :) Vad tror ni han behöver för storlek btw, ni som beställt därifrån, han är en dvv/lejonhuvad-korsning på 1,9 kg :) Eller 1931 gram för o va exakt höhö (;
Det finns ju också andra som tillverkar bogselar. Bla libra artic.
#9 Rabb-it är billigare;)
Ska också beställa för fort de öppnar. Ska beställa samtidigt som min kompis så va kan dela på frakten;)
Jag skulle tro att Hugge ska ha small.. Min Fia skulle jag iaf beställa small till (har dock beställt av _titti_ istället), och hon väger drygt 1.8 (ca) :)
#8 Min kanin med den vikten har en M och sen passar henne perfekt. Min kanin på 1,4kg kan ha både S och M. Så är din kanin inte väldigt smäcker så skulle jag tro en M passar bäst.
Ok :) Kanske skulle ta en M iaf då ?
Hur stor skillnad är det på S o M egentligen ? Är det stor skillnad?
Min kompis dvv på 1,9 kunde inte ha M.. Fast det va ett H-sele från Libra Artic..

Lilla Blueberry som väger jättelite kan t.om ha medium.
De öppnar typ i slutet av Feb/Mars någon gång. (tror det var det iaf.)
Jag längtar! Ska beställa nya selen till bebbarna :).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Det har öppnat nu.. ska beställa en när jag pratat med mamma. Tror det blir en blårandig bogsele :D
Lite sugen blir man ju nu när det är öppet igen :P
Men jag har selar så det räcker och blir över i flera år, hehe

#19 Tror han skulle vara grymt söt i en rödrandig ^^
#19 jag tycker han ska ha en Kamouflage ^^ det hade han vart himla snygg i den lilla sötbollen!
#19 Min ena hane är rätt lik din i färgen och han har en turkos. Den passar honom grymt bra!

Tack för tipsen (; Jag hade själv tänkt någon slags blå, tror jag, men får se vad det blir!

Vill också att dom ska öppna, jag ska nämligen som alla andra, köpa ett sele när dom öpnnar =). Men man blir ju ändå orolig. Det kanske har hänt någonting riktigt allvarligt :S
#25, de har öppnat nu, tills vidare (;

Har också beställt två bogselar(första gången jag provar såna) i färgerna cerise och ljusgrön till kaniner som är viltgrå och svart =)
Två koppel i färgerna vitt och cerise =)
*Längtar tills jag får hem och prova dom*

#28 Jag har beställt det din kanin har på bilden exakt xD [blårandig sele och blått koppel]
åh då ska jag ta och beställa då :) Snabbt som blixten!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

nån som har länk (A)

#31 Menar du till hemsidan, www.rabb-it.se

nu har jag beställt! snabb som bara dne och hoppas på ett svarsmail snart…
Jag har också beställt nu :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Har beställt nu :)

Men tänk på hon som har det, (Frida) att hon bara gör det på sin fritid !
9# Libra Artic säljer bara H-selar
#37 Jag har en röd H-sele nu till henne men jag ska köpa bogsele och funderar på om jag ska köpa röd igen.. :D
Har beställt en ljusblå bogsele =)

#39 Det blir säkert jättefint :)
skit oxå
Jag beställde en bogsele småblomman och ett svart 3m koppel. Men nu e ju det svarta slut=( Tycker ni jag ska beställa en annan färg eller strunta i att köpa…
och Vilken färg? i såfall??

#29 Hehe okej, men hennes selar är super, jättebra kvalite till jättebra pris :)

#43 rosa koppel passar jättebra :)
#45 jag funderade på rosa men jag bestälde ett mossgrönt i stället