attackerade min hand:(
Idag när jag skulle ta ut Frallan ur buren attackerade hon min hand två gånger. Hon har aldrig gjort det förut men hon brukar "morra" när man ska ta upp henne ur hagen. Hon är ungefär 10 månader så det borde inte vara tonåren, eller? Skulle gärna vilja ha hjälp!
Ps. hon är inte så förtjust i att man lyfter henne.
putt
Precis som du säger så kan det bero på att hon är i tonåren.

#2 Hon sa att det inte borde bero på tonåren?
Hehe ops, jag menar att jag tror att det kan bero på tonåren.
#4 men håller tonåren verkligen på så länge? I sånna fall så har Frallan varit i tonåren i typ 3 månader
#5 jodå, tonåren kan hålla på i flera månader
- Mvh Emma

Det låter precis som hon är i tonåren,
Om du tycker det är obehagligt när hon "atakerar" så kan du ta på dig några skinhandskar så behöver du inte vara rädd för att hon ska bita (det känns inte om hon gör det då)..
Embla brukar "morra" åt mig ibland, men det är bara när jag tar upp henne ur buren, sen när jag tar upp henne från något annat te. x transportburen, rasthagen, osv. Men det är för att hon är i tonåren, jag tror att Frallan också är det, som KvirrZ säger att det kan hålla på i flera månader, det finns ingen "bestämd tid" :)

Min kanin är också sån att hon attakerar min hand och morrar. så fort jag rör hennes hö så attakerar hon. men jag puttar till henne på nosen lite. men jag tror att det är att dom vill skydda sitt revir eller vad det heter.