älskling :' <3
Min familj skulle åka till göteborg och gå på liseberg några dagar, och några som vi känner skulle passa min kanin. Det var min första egna kanin (Pontus). Han skulle få vara kvar i sin utebur hemma hos oss, och dom skulle komma en gång om dan och ge honom mat och vatten och så..
Vi var på väg hem från gbg och vi hade stannat vid en mack, då ringde det på mammas mobil, och mamma gick ut ur bilen och gick iväg och pratade. När hon kom tillbaka kollade hon på mig och sa att Pontus hade dött. dom som skulle passa pontus hade precis vart där, och när dom hade vänt sig om från buren, så hade han hoppat ur buren. Det är en skog bakom där vi bor och dit hade han ju såklart skuttat iväg, han som va där märkte det, sen sprang han efter pontus, då blev ju han rädd och sprang, han som var där sprang efter och hade tydligen kastat sig efter pontus för att försöka fånga honom. Men då slutade det med att pontus bröt ryggen! :'( och då hade dom dödat honom. det var ju bättre att dom gjorde det så att han inte fick lida.
Jag tror att jag grät typ hela vägen från gbg hem, norr om stockholm. kmr aldrig glömma det där….
Vila i frid, gubben <3
Nää :'/ Guud vad hemskt!
Stackars dig, det är så hemskt när ens lilla ninis dör. Ni som nästan var hemma också:/ Tur han inte behövde lida så länge bara, och att han inte sprungit in i skogen och blivit uppäten av ngt.

Vad hemskt.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Hemskt! Men tur han inte led..

Oj, gud stackars dig:( stackars pontus, och mannen som försökte fånga honnom, det var ju inte meningen att han skulle dö:(
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
usch vad hemskt! tröstkramar till dig *kram kram*

Herregud så hemskt! *tröstkramar*

Stackare.Min kanin Hampus dog nyss :/ det är hemskt

Va hemskt. :/
Usch, vad hemskt! Tråkigt att det blev som det blev =( Massor med tröstkramar från mig!

Putt*

Väldigt tråkigt… 
Tröstkramar!
Vad tråkigt :''( *tröstkramar*
- Mvh Emma

Gud så hemskt
Nämen fy vad hemskt… *kramar* !!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Fy vad hemskt!! *tröstkramar*

Usch vad tråkigt :'( jag e gbg nu och ne kompis passar mina kaniner. men det har ju gått bra förr. *tröstkramar*
ne gud så hemskt! :'( usch, att det skulle bli så :'( *tröstkramar*
nej usch så hemskt :'(
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Vilken fruktansvärd otur!
Du måste ju vara jätteledsen och killen måste ju ha otroligt dåligt samvete.
Tänker på dig!
Sorligt :'(
tack elr va man ska säga ;) :/ jaa, och att man inte kunde vara där då och likosm säga farväl och vara vid honom :'(

stackare :'(
stakars dig be någon anan som kan ta hand o nästa kanin om du ska ha någon som förstår sig på kaniner inte någon som dödar
#25 Det va ju ett misstag! Skulle de bara stå och glo och se den springa iväg? De försökte ju iaf, det råkade bara bli fel vid infångandet..

26# Instämer
Stackare<3 Hemskt ;/ 'tröstkramar'

Fy vad hemskt. :'(
Nej, usch! :'(

#25 De va taskigt de du skrev!!!
Även om det är längesen nu så 1000000000 tröstkramar!!
usch vad hemskt! :(

Vilket öde, tre liv "ödelagda" på en förmiddag…
Ursch vad hemskt :( *Tröstkramar*