Utmaning! (6)
Dags för en ny fotoutmaning! :) Den som valt tema denna gång är förra utmaningens vinnare annaforsgren.
Denna gång ska ni fota konstiga sovställningar. Detta är då en tolkningsfråga, så det gäller att använda fantasin ordentligt :)
- **Tidigare "teman":
**1) Dagsfärsk bild på din kanin
2) Dig själv och din kanin
3) Kaninrelaterat på M
4) Kaninrelaterat på S
5) Kaninrelaterat som är Tokigt
Utmaningen pågår i ett dygn, alltså till kl 12.00 imorgon (Måndag).
En bild per person är det som gäller.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
**Jag kommer att välja ut tre av bidragen som ni medlemmar kommer att kunna rösta på.
**
När röstningen är avslutad kontaktar jag vinnaren och frågar om ett tema för nästa utmaning (dom som inte svarar innan utmaningsdagen får då tyvärr stå över, då väljer jag temat).
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Fotot behöver inte vara fotat idag då jag inte kan kontrollera det längre.
Lycka till!
Haha, spännande tema!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Håller med Martina! Men mina kaniner sover aldrig när jag är där så det blir svårt xD
Såhär låg en av kaninungarna och sov sommaren -05.
Det var så varmt att ungarna kröp ur boet redan vid 3 dagars ålder (alla överlevde).

#3 Gud så sött! :)
Har en bra bild, ska bara hitta den…
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#6 Haha.. du redigerade inlägget precis… =)
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg
#3 Shit vad söta:')<3
#4 Den ser nästan död ut! :O :)
#5: Tack :)
#8: Tack ^^
#3 & #4: Söta. :)
#10: Tack (:
#3 Söta! X)
#13: Tack ^^
OBS! OBS! OBS!
Jag söker någon som kan ansvara för fotoutmaningen då jag själv oftast har mycket annat att göra eller rent utav glömmer bort den. Känner du att du kan klara av att ansvara för utmaningen så kan du PM:a mig!
OBS! OBS! OBS!
#16 gulligt :)
#17 haha x)

Är det inte ett bidrag per person?

#21 Tror det..
Det står iallafall inget om det bland reglerna skriva högst upp i den här tråden.
#23 Ber om ursäkt att jag missat att skriva den regeln, men ett bidrag per person är det som gäller :)
Den som nu kommer att ansvara för Utmaningen är SallyB!
Tack för din hjälp, det uppskattas!

Det ska bara bli skoj att hjälpa till!
Jag håller nu på att gå igenom och välja ut veckans tre favoriter! Röstningen läggs ut om en stund!