Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 500 ggr
Marre79
0

Var tvungen....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår tisdag den 6/2 var jag tvungen att avliva min kära FjollanGråter

Hon hade jättesvårt o andas så fick hon typ epeleptiska (stavning?) sen har hon haft en knöl på ena sidan som har vuxit ganska fort.
`Åkte med henne till veterinären där vi tog farväl…åhhh vad jag kommer att sakna henne!!!

amand
0

Stackars dig! Jag beklagar! Usch vad tråkigt att hon var tvungen att avlidas.Gråter Aldrig kul när ens djur dör =(

Noa-Nisse
0

usch då.. stackare, men tänl såhär att hon har det bättre nu!! men det är ändå sorgset när något sånt här händer…   =(

Medarbetare på Hundar.ifokus

Zvintos
0

Beklagar sorgen! Men som det låter på hur hon mådde (med sjukdomar och så), så var det bäst det som skedde. Nu slipper hon lida iaf. =) Och hon fick ju en underbar tid hos dig. =)

KajsaM
0

Beklagar sorgen! Verkligen..

Men tänk på det så här. Att du behöver hon inte lida mer, och hon kommer alltid att hålla ett öga på dig Flört

Bamsekramar!

Matilda_91
0

Massor med kramar till dig från oss <3 <3 <3

/Matilda, Gizmo och Albin

Cherry
0

gud vad tråkigt Gråter

Clariiz
0

:'( stackare… Men hon mår nog bättre nu.. :')

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jojsan
0

Tycker syn om dig! Hemskt när ett djur dör… :( men som alla andra sagt, ja håller med, tänk på den roliga tid ni haft tillsammans och nu lider hon inte längre… :')

Marre79
0

Tack alla för tröstekramarna…Jag vet att hon har det bättre nu, o hon har nog inte kunnat ha det bättre de här två åren jag har haft henne.
Hon har haft hela vardagsrummet för sig själv(nästan) fått varit ute o skuttat hela dagarna när jag varit hemma. Sen har hon haft balkongen oxå som hon har fått varit ute på när hon vill. Hon hade setat i buren nästan hela tiden hos sin förra ägare. Man får tänka på roliga o mysiga stunderna vi har haft!!

KajsaM
0

Jaa, hon har haft det toppen och kom ihåg att hon håller ett öga på dig :=) Ännu mer bamsekramar!

Frida-L
0

Kramar till dig :'( Hon hade inte kunnat ha det bättre!

Clariiz
0

Tröst kram :')

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Denna kommentar har tagits bort.
jonspon
0

men gud var hemskt =(

Ellen95
0

Gud vad hemskt:'( Många tröstkramar från mig och mina kaniner<3

[Niike]
0

Det är många såna här trådar som puttats upp tycker jag. Tycker nästan det är lite onödigt, man blir så himla sorgsen/ledsen av dem:(

Keligast
0

*Tröstkramar* Hon har haft det super hos dig <3

Jennie104
0

Stackare :<  är ledsen för din skull :<

Muppen
0

Nu slipper hon lida iallafall,

men aja, Hon får ha det så bra i kaninhimlen…

[Nikodemus]
0

stakars dig

Romana_12
0

Hoppas hon har det bra med alla andra kaniner uppe i himlen :).