Var tvungen....

Stackars dig! Jag beklagar! Usch vad tråkigt att hon var tvungen att avlidas.
Aldrig kul när ens djur dör =(
usch då.. stackare, men tänl såhär att hon har det bättre nu!! men det är ändå sorgset när något sånt här händer… =(
Medarbetare på Hundar.ifokus
Beklagar sorgen! Men som det låter på hur hon mådde (med sjukdomar och så), så var det bäst det som skedde. Nu slipper hon lida iaf. =) Och hon fick ju en underbar tid hos dig. =)

Beklagar sorgen! Verkligen..
Men tänk på det så här. Att du behöver hon inte lida mer, och hon kommer alltid att hålla ett öga på dig 
Bamsekramar!

Massor med kramar till dig från oss <3 <3 <3
/Matilda, Gizmo och Albin
gud vad tråkigt 
:'( stackare… Men hon mår nog bättre nu.. :')
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tycker syn om dig! Hemskt när ett djur dör… :( men som alla andra sagt, ja håller med, tänk på den roliga tid ni haft tillsammans och nu lider hon inte längre… :')

Tack alla för tröstekramarna…Jag vet att hon har det bättre nu, o hon har nog inte kunnat ha det bättre de här två åren jag har haft henne.
Hon har haft hela vardagsrummet för sig själv(nästan) fått varit ute o skuttat hela dagarna när jag varit hemma. Sen har hon haft balkongen oxå som hon har fått varit ute på när hon vill. Hon hade setat i buren nästan hela tiden hos sin förra ägare. Man får tänka på roliga o mysiga stunderna vi har haft!!

Jaa, hon har haft det toppen och kom ihåg att hon håller ett öga på dig :=) Ännu mer bamsekramar!

Kramar till dig :'( Hon hade inte kunnat ha det bättre!
Tröst kram :')
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
men gud var hemskt =(

Gud vad hemskt:'( Många tröstkramar från mig och mina kaniner<3
Det är många såna här trådar som puttats upp tycker jag. Tycker nästan det är lite onödigt, man blir så himla sorgsen/ledsen av dem:(

*Tröstkramar* Hon har haft det super hos dig <3

Stackare :< är ledsen för din skull :<

Nu slipper hon lida iallafall,
men aja, Hon får ha det så bra i kaninhimlen…
stakars dig

Hoppas hon har det bra med alla andra kaniner uppe i himlen :).