utebur
flyttar på fredag 8feb. funderar på att flytta in kaninerna då nye stället är så mycket större samt enklare då jag inte vet hur grannarna kommer bete sig med att försöka sno dom.
buren är zoo köpt och hel. lite små beg och sliten på små ställen men ännu snygg och fungerande. nät i botten. har haft den i ett halvår på min balkong.
kaninerna har redan flyttat in så den står tom. skickar även med ca 10 delar som kan användas att bygga ut till stor ute gård. burens nederdel har en stor lucka att öppna över hela samt en mindre lucka nertill på baklsidan där man kan sätta till mer burar/delar om man vill.
överdelen går att plocka loss. den har ett lös tagbart tak samt en lucka in till själva bo delen. botten går även att dra ut för enkel rengörning.
OBS! vägg delen som ska sitta på övre bur delen för att dela av och ge lite mer skydd var det förste mina kaniner rev ner och käkade upp. enkelt att såga till ny om man vill ha. jag hade kanin hus där uppe.
pris: 700 för bur och ca 10 extra galler.
finns att hämta närsom i haninge(sthlm) fram till 8feb ev även längre om man kan förbetala nått så kan jag lämna buren i grannens föråd
finns annars att hämta utanför surahammar efter 8feb
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Har du några bilder på buren?
Vill också se bild
hann inte rengjort den innan det blev mörkt. ska fixa det i morgon förmiddag och dra fram den så jag når att ta bilder bättre
putt ;)
putt
putt.. buren finns kvar på min gamla balkong. rengjord.