Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 455 ggr
Bejja
0

Är detta möjligt?

En hona får en kull på två ungar. Men båda ungarna är olika pappor. Är detta möjligt? Att om man parar en hona med två hanar samma dag blir det ungar i samma kull men två olika pappor?
Hoppas ni fattar ;)

livia11
0

Jag tror inte det men man vet ju aldrig ;)

Bejja
0

Liksom att ungar i kullen bara är halvsyskon :)

Tina-A
0

Låter helt omöjligt :) Så fungerar det inte för något djur jag någonsin hört talas om ;-)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

denisesalomonsson
0

jag har hört att en kanin kan få 2 kullar samtidigt så jag tror att det kan vara möjlogt, lite konsrtigt men aja ^^

Clariiz
0

Det tror jag inte.. Om man parar honan samtidigt med hanarna kanske? x) Fast hur ska det gå till?

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Romana_12
0

#5 - Trekant ^^ HAHAAH xD

[chriistina]
0

Jag har hört om detta på ngt annat djur, minns dock ej vilket.
Men tror inte det är möjligt på kaniner.

Clariiz
0

#6; Hahahaha x'D

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

malinroth
0

Jag tror att det kan gå…det kan faktist bli så för hundar. Vet om en som har huskeys och vorstrar (och dansk/svenska gårdshundar men dom hör inte hit) och hon parade sin vorsteh med en annan (helt planerade skulle reggas och så) …sen när valparna kom var det både renrasiga vorstrar och några vorsteh/husky, hon hade allså blivit tjuvparad också…

BlackTear
0

Har för mig att det går.. vet inte varför men det var något jag hört omd et.. lol xD

Clariiz
0

Men det borde ju gå.. *tanke avbrott* liksom bara man kör nästan direkt efter varandra x). Eller ah.. *förvirra mig själv*

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

[Catteklina]
0

katter också om jag inte minns helt fel…

Nicolina
0

Jo har också för mig att det ska gå med både katter och hundar… men kaniner? Ja varför inte?

PRO_Anders
0

Jodå, valarna kan göra samma, och rådjuren kan spara sperman efter brunsten på hösten om det är en "vargavinter", och låta den sen befrukta henne när vädret blir mildare..

Lizzan
0

Haha jag har ingen aning x)

Tejo
0

#3 Jo det är fullt möjligt! Har hänt så väl människor, hundar, katter som andra djur. Trots att det kan låta konstigt. Inte alls så konstigt bland katter tex som går ute och paras av olika hanar inom kort tid.